וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ סעדה מהליכוד: "סער היה צריך להצטרף לקבינט המלחמה, לצערי זה לא קרה"

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 10:14

חבר הכנסת משה סעדה התייחס בראיון ל-103FM לפרישתו מהממשלה של יו"ר תקווה חדשה-הימין הממלכתי: "יש ערך שהקול שלו ישמע גם בממשלה". על המשבר עם ארה"ב: "צריך לקחת הכל בפרופורציות, הקשר עדיין חזק"

גדעון סער מודיע על פרישתו מהממשלה/ניב אהרונסון

חבר הכנסת משה סעדה (הליכוד) התראיין הבוקר (שלישי) לענת דוידוב ואודי סגל ברדיו 103FM, והתייחס לפרישתו מהממשלה של יו"ר תקווה חדשה-הימין הממלכתי, גדעון סער. "הוא היה צריך להישאר בממשלה, זה עוד קול ימני וחשוב שהקול הזה ישמע", אמר סעדה. "חשוב שיהיה שם כדי לתמוך, אנחנו בעיצומה של מלחמה ואולי לפני המלחמה הבאה. הוא היה צריך להצטרף לקבינט המלחמה, לצערי זה לא קרה".

סעדה הוסיף: "אני חושב שהיה נכון שהוא יהיה חלק מקבינט המלחמה, וגם ככל שהוא לא, יש ערך שהקול שלו ישמע גם בממשלה, גם זה חשוב. במיוחד כשאנחנו במלחמה, שימו את האגו בצד, תסתכלו על החיילים, הם עזבו הכול, תנהגו באותה צורה - שימו את האגו בצד, תחזקו את עם ישראל כרגע".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, גדעון סער. פלאש 90, עיבוד תמונה
"היה חשוב שהקול שלו ישמע". גדעון סער ורה"מ נתניהו/עיבוד תמונה, פלאש 90

בנוסף התייחס סעדה למשבר עם ארצות הברית, על רקע ההחלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו שלא לשלוח את המשלחת הישראלית לשיחות בוושינגטון. "זה המשבר העמוק ביותר שהיה אי פעם עם ארה"ב?", שאל סגל, וח"כ סעדה השיב: "לא יודע אם העמוק ביותר, אבל זה משבר משמעותי. גם את המשבר הזה צריך לקחת בפרופורציות. הקשר עם ארה"ב חזק, גלנט שם עכשיו, לכן השיח עוד ממשיך להתקיים אבל כן יש חילוקי דעות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
משה סעדה, דיון ועדת החוקה, כנסת, 20 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
"יש חילוקי דעות עם ארה"ב, אבל הקשר עדיין חזק". ח"כ משה סעדה/ראובן קסטרו

ח"כ סעדה המשיך וביקר את התנהלות ארה"ב בהצבעה במועצת הביטחון של האו"ם. "ארה"ב אתמול פעם ראשונה לא קשרה בין הפסקת האש לשחרור החטופים, ולצערי הראשונים לברך היו החמאס שבירכו על ההחלטה הזו והם גם היו הראשונים להגיד שהם לא היו מוכנים לשום עסקה. לצערי ממה שהם מרגישים, הם קיבלו אתמול רוח גבית, זה מה שהם אומרים, ולא לשם ייחלנו. חמאס אומר אתמול שהוא מברך את ההחלטה של ארה"ב. ככל שאנחנו מתקרבים לנובמבר 2024 היחס של ארה"ב הולך ומתקרר. נובמבר זה מעבר לפינה, בארה"ב אנחנו בתקופת בחירות, זה משפיע".

"אני חושב שברור לכולם שכדי לסיים את הלחימה הזו צריך לכבוש את רפיח, להחזיר את החטופים ולנצח. אין מחלוקת", טען חבר הכנסת והוסיף: "אי אפשר להתעלם ששלושים אחוזים מהתומכים של ביידן הם אנשים שיותר בצד השמאלי בארה"ב. לכן אנחנו רואים, ככל שחולף הזמן, שיח אחר. תקשיב למה שהם אומרים, הם מבינים את הערכיות שלנו, את מה שמדינת ישראל עושה, הם מנהלים שיח עכשיו עם גלנט על כניסה לרפיח, וברור לי שבסופו של יום הם מבינים את הצורך הישראלי, שזה הולך לקרות בתקופה הקרובה, במיוחד על רקע סירוב החמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully