וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייעת במעון בקריית גת חשודה שהתעללה בפעוטות

עודכן לאחרונה: 29.3.2024 / 11:01

החשודה, תושבת העיר כבת 33, נעצרה בעקבות דיווח שהתקבל מהנהלת המעון. על פי החשד, הסייעת נהגה באלימות כלפי הפעוטות, עד גיל 3, בקבוצה עליה הייתה אחראית. במהלך חקירתה עימתו החוקרים את הסייעת החשודה עם הממצאים שנאספו. המשטרה תבקש הארכת מעצרה

בוידאו: עימותים בין הורים למשפחתה של הגן המתעללת באילת/ללא

סייעת במעון בקריית גת נעצרה אתמול (ראשון) בחשד שהתעללה בפעוטות עד גיל 3 עליהם השגיחה. החשודה, תושבת העיר כבת 33, נעצרה בעקבות דיווח שהתקבל מהנהלת המעון, שגובה בממצאים שנאספו ונבדקו - בהם צילומי אבטחה מהמקום.

על פי החשד, הסייעת נהגה באלימות כלפי הפעוטות בקבוצה עליה הייתה אחראית. במהלך חקירתה, כך מוסרת המשטרה, עימתו החוקרים את הסייעת החשודה עם הממצאים שנאספו.

בהמשך היום, תובא החשודה לדיון בבית המשפט השלום באשקלון, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרה.

גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות 16.06.22. ללא, עיבוד תמונה
גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות 16.06.22/עיבוד תמונה, ללא

בשבוע שעבר, בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר את דינה של הגננת רותי סאלם (64) מבאר שבע בעלת "גן רננים" בעיר שהואשמה בפגיעה ב-17 קטינים בפרקי זמן שונים. בנוסף תפצה את ההורים ב-170 אלף שקלים, שיחולקו בין 17 הילדים עליהם הוגש תסקיר.

סאלם הורשעה ביוני 2023 ב-41 סעיפי התעללות ותקיפה של 27 פעוטות שתועדו בשבועיים וחצי בלבד: 2 עבירות התעללות, 5 עבירות תקיפת קטין חסר ישע ועשרות עבירות של תקיפה.

הפרשה התפוצצה בנובמבר 2020 בגן רננים, אז שני טואב, אמא מהגן, חשדה כי משהו קורה בגן, הציפה את חשדותיה בפני סייעת שעבדה במקום וזו אישרה את הדברים. באותו היום טואב הגישה תלונה למשטרה ולאחר לקיחת המצלמות התגלה כי סאלם פגעה בפעוטות בגילאי 10 חודשים עד 3 שנים בתקופה של שבועיים וחצי אלו בלבד תועדו במצלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully