וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש שנות מאסר ל"גננת המתעללת" מבאר שבע

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 11:37

בית המשפט בבאר שבע גזר את דינה של רותי סאלם, בעלת "גן רננים" בעיר שהואשמה בפגיעה ב-17 קטינים בפרקי זמן שונים. בנוסף תפצה את ההורים ב-170 אלף שקלים

תיעוד התעללות בגן של סיגל בחולון/ללא

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (רביעי) את דינה של הגננת רותי סאלם (64) מבאר שבע בעלת "גן רננים" בעיר שהואשמה בפגיעה ב-17 קטינים בפרקי זמן שונים. בנוסף תפצה את ההורים ב-170 אלף שקלים, שיחולקו בין 17 הילדים עליהם הוגש תסקיר.

סאלם הורשעה ביוני 2023 ב-41 סעיפי התעללות ותקיפה של 27 פעוטות שתועדו בשבועיים וחצי בלבד: 2 עבירות התעללות, 5 עבירות תקיפת קטין חסר ישע ועשרות עבירות של תקיפה.

הפרשה התפוצצה בנובמבר 2020 בגן רננים, אז שני טואב, אמא מהגן, חשדה כי משהו קורה בגן, הציפה את חשדותיה בפני סייעת שעבדה במקום וזו אישרה את הדברים. באותו היום טואב הגישה תלונה למשטרה ולאחר לקיחת המצלמות התגלה כי סאלם פגעה בפעוטות בגילאי 10 חודשים עד 3 שנים בתקופה של שבועיים וחצי אלו בלבד תועדו במצלמות.

רותי סאלם, גננת חשודה בהתעללות, גן רננים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הגננת רותי סאלם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"ארבע שנים הגיעו היום לסיומם", אמרו אמהות מהגן. "כל דיון מטלטל וקשה לנו מאוד ואנחנו שמחות שהגיע הדיון האחרון והיום ניתן העונש שלה. הילדים שלנו ואנחנו סובלים יום יום מהמעשים שלה, מתמודדים עם ההשלכות שלהם ולצערנו את זה אף אחד לא יוכל להחזיר לנו. אנחנו במציאות יומיומית קשה מאוד אבל הידיעה שהיא במאי הקרוב נכנסת לכלא מקל עלינו כמובן. יש לנו דרך ארוכה לשקם את הילדים שלנו, לשקם את המשפחות שלנו, כל כל הבית מתמודד עם מה שקרה לנו בגן אבל אין ספק שהיום נסגר המעגל ונוכל לנסות להתחיל להחלים ממה שהיא עשתה לנו".

מטה המאבק למען הילדים המלווה את ההורים שנים ארוכות: "עוד מתעללת היום קיבלה את המגיע לה. 41 עבירות של פגיעה בפעוטות, זהו מספר עצום, גם אם מחולק לרוב תקיפות ושני סעיפים של התעללות.. בשורה התחתונה, מדובר בילדים שבמקום לקבל חום ואהבה ספגו רוע טהור. בית המשפט היום העביר מסר ברור כי כל מי שתפגע בילדים תישלח לשנים בכלא ואין ספק שהחמרת הענישה חלה כאן. חשוב לזכור כי הילדים שלנו גם היום נמצאים במערכת פרוצה, כשהמצלמות משמשות ככלי ראיתי ולא מניעתי וחייבים לשנות זאת. חייבים לעצור את ההתעללות כשהיא מתחילה ולא להוכיח אותה כשהמתעללת נתפסת ועל כך לא נוותר, אנחנו נמשיך לפעול לשינוי חוק המצלמות כי הילדים עדיין מופקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully