וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצלתם אותנו והפכתם את הפור": חברי העוטף העניקו מגילה לחברים שנחלצו לעזרתם

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 13:06

חברי היישוב שלומית קפצו עם שמיעת האזעקות ב-7 באוקטובר וההתרעות על חדירת מחבלים למושב פרי גן, והגנו עליהם בגופם. היום, העניקו להם חברי המושב מגילה וכתבו עליה "והימים האלה נזכרים ונעשים בכל דור ודור, משפחה ומשפחה"

"מדינת ישראל עובדת לאט, יש כיתות כוננות שצריך לדאוג להן"/יואב איתיאל

‏חברי מושב פרי גן הביאו היום (ראשון) לרגל חג הפורים מגילה לחברי היישוב שלומית שנחלצו לעזרתם בבוקר ה-7 באוקטובר, בעת שמחבלי חמאס פתחו במתקפת פתע על יישובי העוטף וערי הדרום. חברי מושב פרי כתבו על המגילה "והימים האלה נזכרים ונעשים בכל דור ודור, משפחה ומשפחה. ‏לאחינו אנשי שלומית, בכבוד של לוחמים ואהבת אדם, הצלתם אותנו והפכתם את הפור, נזכור לעד משפחת פרי גן".

מזכ"ל תנועת המושבים, עמית יפרח הוסיף: "מרגש אותי בכל פעם מחדש לראות את הערבות ההדדית והכרת הטוב בין קהילות המושבים".

ב-7 באוקטובר, רבש"צ היישוב שלומית, בני משולם, שמע בבוקר את האזעקות ומיד לאחריהן את מטחי רקטות. משולם הכניס מיד את משפחתו לממ"ד ולאחר מכן יצא מהבית. בכיתת הכוננות של שלומית ישנם 16 חברים. שלושה מהם נהרגו וארבעה נפצעו בזמן שקפצו לשכנים שלהם מהקיבוץ הסמוך פרי גן.

חברי מושב פרי גן הביאו מגילה לחברי היישוב שלומית שנחלצו לעזרתם ב-7 באוקטובר, 24 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הצלתם אותנו והפכתם את הפור". המגילה שהביאו חברי מושב פרי גן לחברי היישוב שלומית/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"הרגשתי תחושת בטן לא טובה", משהו אחר קורה פה", הבין משולם. משולם דיווח בקבוצת הוואטסאפ של כיתת הכוננות כשהוא יוצא לסריקות. "עוז, ששון ובועז בירן מצטרפים אליי לסריקות", הוא מספר. השלושה הגיעו לבית שהייתה בו נפילה, מבינים שאין נפגעים וממשיכים בסריקות. אחריהן מקבלים השלושה דיווחים בקשר על מחבלים שחדרו לקיבוצים סמוכים ומבצעים טבח בתושבים. בני מקבל עוד דיווח בקשר. "נפצעתי, יש מחבלים בפרי גן", זועק הקול של איש הביטחון מהיישוב הסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully