וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שחשפה כי חלתה בסרטן - המלך צ'ארלס מגיב לקייט: "גאה בך על האומץ שגילית"

עודכן לאחרונה: 22.3.2024 / 21:25

לאחר הגילוי של נסיכת ויילס - המלך מרעיף תמיכה. מארמון באקינגהם נמסר כי צ'ארלס נותר "בקשר קרוב ביותר עם כלתו האהובה" - וזאת לאחר שהשניים שהו יחדיו בבית חולים בעקבות מחלתם. "השניים ימשיכו להציע את אהבתם ותמיכתם לכל משפחת המלוכה, גם בתקופה הקשה הזו"

הנסיכה קייט מידלטון בביקור במנזר וסטמינסטר בחג המולד 2023/רויטרס

לאחר שקייט מידלטון חשפה כי חלתה בסרטן והחלה לעבור טיפולי כימותרפיה - המלך צ'ארלס, שבעצמו אובחן בסרטן בחודש שעבר, מרעיף תמיכה: "כל כך גאה בה על האומץ שלה לדבר כפי שדיברה", כך פורסם הערב (שישי) בהודעה מטעם ארמון באקינגהם. מהארמון נמסר כי המלך נותר "בקשר קרוב ביותר עם כלתו האהובה" - וזאת לאחר שהשניים שהו יחדיו בבית חולים בעקבות מחלתם.

על פי הודעת הארמון, הן קייט והן צ'ארלס "ימשיכו להציע את אהבתם ותמיכתם לכל משפחת המלוכה, גם בתקופה הקשה הזו".

מידלטון חשפה כי אובחנה בסרטן ועוברת סדרת טיפולי כימותרפיה "מניעתיים" בסרטון שפורסם הערב, בו היא נראית על ספסל מוקף בצמחייה. רעייתו של יורש העצר הבריטי, הנסיך וויליאם, סיפרה כי הגילוי התקבל כ"הלם מוחלט" וכי היא ובעלה "עושים כל שביכולתם כדי להתמודד ולנהל את המצב באופן פרטי".

המלך צ'ארלס עוזב את בית החולים לאחר טיפול בערמונית מוגדלת. Max Mumby/Indigo/, GettyImages
המלך צ'ארלס עוזב את בית החולים לאחר טיפול בערמונית מוגדלת/GettyImages, Max Mumby/Indigo/
קייט מידלטון חושפת כי חלתה בסרטן, 22 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קייט מידלטון חושפת כי חלתה בסרטן, 22 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"לקח לנו זמן להסביר הכל לג'ורג', שרלוט ולואי, בצורה ההולמת להם, ולהבטיח להם שאהיה בסדר", סיפרה על ההתמודדות עם שלושת ילדיה הצעירים. "כמו שאמרתי להם, אני מתחזקת מדי יום בכך שאני מתמקדת בדברים שעוזרים לי להחלים, במחשבתי, בגופי וברוחי".

"העובדה שוויליאם לצידי מהווה נחמה ותמיכה גדולה. כך גם גילויי האהבה והתמיכה שרבים מכם הפגנתם כלפיי בעת האחרונה", פנתה מידלטון לקהל הרחב. "זה כל כך משמעותי עבורנו".

לפני כחודש, ארמון בקינגהאם כי המלך צ'ארלס אובחן כחולה סרטן. המלך אובחן במהלך בדיקות שעבר בבית החולים אחרי שהתגלתה בגופו ערמונית מוגדלת והחל "טיפולים קבועים".

צ'ארלס בן ה-75, שירש את הכתר מאמו אליזבת השנייה בספטמבר 2022, יחדל למלא לפי שעה את תפקידיו הציבוריים, אולם ימשיך בתפקידו החוקתי כמלך בריטניה. בארמון מסרו כי הוא "נותר חיובי לגבי הטיפול ומצפה לשוב למלא את חובתו הציבורית בהקדם האפשרי".

זמן קצר לאחר החשיפה, צ'ארלס פרסם הודעה רשמית בה ביקש להודות לציבור הרחב על איחולי ההחלמה שהוא מקבל: "אני רוצה להביע תודה מעומק הלב על הודעות התמיכה הרבות שקיבלתי בימים האחרונים. כל מי שהושפע ממחלת הסרטן יודע שמילים ומחשבות אדיבות הן מקור לנחמה ועידוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully