וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון חושפת: חליתי בסרטן, אני עוברת טיפולי כימותרפיה

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 15:01

בסרטון שפרסמה, רעייתו של יורש העצר הבריטי הנסיך וויליאם סיפרה כי הגילוי התקבל כ"הלם מוחלט" במשפחה. "לקח לי זמן לספר לילדים שלי ולהבטיח להם שאהיה בסדר, אני מתמקדת בדברים שעוזרים לי להחלים"

הנסיכה קייט מידלטון בביקור במנזר וסטמינסטר בחג המולד 2023/רויטרס

נסיכת ויילס קייט מידלטון חשפה כי אובחנה בסרטן ועוברת סדרת טיפולי כימותרפיה "מניעתיים" בסרטון שפורסם הערב (שישי), בו היא נראית על ספסל מוקף בצמחייה. רעייתו של יורש העצר הבריטי, הנסיך וויליאם, סיפרה כי הגילוי התקבל כ"הלם מוחלט" וכי היא ובעלה "עושים כל שביכולתם כדי להתמודד ולנהל את המצב באופן פרטי".

"לקח לנו זמן להסביר הכל לג'ורג', שרלוט ולואי, בצורה ההולמת להם, ולהבטיח להם שאהיה בסדר", סיפרה על ההתמודדות עם שלושת ילדיה הצעירים. "כמו שאמרתי להם, אני מתחזקת מדי יום בכך שאני מתמקדת בדברים שעוזרים לי להחלים, במחשבתי, בגופי וברוחי".

"העובדה שוויליאם לצידי מהווה נחמה ותמיכה גדולה. כך גם גילויי האהבה והתמיכה שרבים מכם הפגנתם כלפיי בעת האחרונה", פנתה מידלטון לקהל הרחב. "זה כל כך משמעותי עבורנו".

לאחר שחשפה כי חלתה בסרטן - המלך צ'ארלס מגיב לקייט: "גאה בך על האומץ שגילית"

המסתורין שאפף סביב מצבה הרפואי של מידלטון העסיקו את הממלכה הבריטית בשבועות האחרונים - לאחר שהנסיכה החלה להיעדר מסביבת ארמון באקינגהם מאז ניתוח שעברה בבטנה בתחילת השנה.

לפני כחודש, ארמון בקינגהאם כי המלך צ'ארלס אובחן כחולה סרטן. המלך אובחן במהלך בדיקות שעבר בבית החולים אחרי שהתגלתה בגופו ערמונית מוגדלת והחל "טיפולים קבועים".

צ'ארלס בן ה-75, שירש את הכתר מאמו אליזבת השנייה בספטמבר 2022, יחדל למלא לפי שעה את תפקידיו הציבוריים, אולם ימשיך בתפקידו החוקתי כמלך בריטניה. בארמון מסרו כי הוא "נותר חיובי לגבי הטיפול ומצפה לשוב למלא את חובתו הציבורית בהקדם האפשרי".

זמן קצר לאחר החשיפה, צ'ארלס פרסם הודעה רשמית בה ביקש להודות לציבור הרחב על איחולי ההחלמה שהוא מקבל: "אני רוצה להביע תודה מעומק הלב על הודעות התמיכה הרבות שקיבלתי בימים האחרונים. כל מי שהושפע ממחלת הסרטן יודע שמילים ומחשבות אדיבות הן מקור לנחמה ועידוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully