וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת כלה צהובה, צילום עם תמונת האב: הפורים העצוב של משפחות החטופים

עודכן לאחרונה: 22.3.2024 / 12:32

עבור זיו עבוד, ארוסתו של החטוף אליה כהן, פורים זאת לא תחפושת, זאת המציאות. עבוד הגיעה לכיכר החטופים בשמלת כלה צהובה, במקום השמלה הלבנה שהיא אמורה ללבוש ביום חתונתה עם אליה. "במקום לעמוד תחת החופה, אני לובשת שמלה צהובה ועומדת עם שלט שהארוס שלי חטוף בעזה"

שמלת כלה צהובה, צילום עם תמונת האב: הפורים העצוב של משפחות החטופים/דוברות מטה משפחות החטופים

פורים הגיע, ושלל תחפושות ודמויות קישטו הבוקר (שישי) את רחבי הארץ בצבעוניות וססגוניות. אך עבור זיו עבוד, ארוסתו של החטוף אליה כהן, זאת לא תחפושת, זאת המציאות. עבוד הגיעה לכיכר החטופים בשמלת כלה צהובה, הצבע שהפך להיות מזוהה עם המאבק לשחרור החטופים, במקום השמלה הלבנה שהיא אמורה ללבוש ביום חתונתה עם אליה. על השמלה שרשראות ברזל ותמונות של כלל החטופים, ועם לב מדמם במרכזו תמונה של בן זוגה, אליה כהן.

"במקום לעמוד תחת החופה בשמלה לבנה, אני לובשת שמלה צהובה ועומדת עם שלט שהארוס שלי חטוף בעזה", אמרה זיו.

זיו עבוד, ארוסתו של החטוף אליה כהן, בשמלת כלה צהובה, במקום השמלה הלבנה שהיא אמורה ללבוש ביום חתונתה. דוברות מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
במקום לעמוד תחת החופה בשמלה לבנה, עומדת עם שלט שהארוס שלי חטוף בעזה. זיו עבוד בכיכר החטופים/אתר רשמי, דוברות מטה משפחות החטופים
כפיר ואריאל ביבס מחופשים לבאטמן בפורים בשנה שעברה. מתוך האינסטגרם bring.bibas.back, אתר רשמי
התחפשו לדמות באטמן שאריאל כל כך אהב. כפיר ואריאל ביבס מפורים בשנה שעברה/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם bring.bibas.back
רון, בתו של דולב יהוד שנחטף מניר עוז, ביקשה תמונה עם אבא בפורים. ללא קרדיט, אתר רשמי
רון, בתו של דולב יהוד שנחטף מניר עוז. ביקשה תמונה עם אבא בפורים/אתר רשמי, ללא קרדיט

דולב יהוד, בן 35 מקיבוץ ניר עוז, נשוי לסיגל ואבא לארבעה ילדים שמחכים לו, מציין את פורים בשבי חמאס. דולב נחטף לעזה בזמן שאשתו הייתה בהיריון מתקדם. מאז נולדה לו בת שלא זכתה להכיר את אביה.

גם תמונתם של ילדי משפחת ביבס מהשנה שעברה פורסמה, כשבשנה שעברה כפיר ואריאל ביבס התחפשו לדמות באטמן שאריאל כל כך אהב. השנה, הם והוריהם שנחטפו מניר עוז מציינים את חג הפורים בשבי בעזה.

"168 ימים בהם החטופים מוחזקים בשבי החמאס. 168 ימים שהם לא חשופים לאור שמש, סובלים מרעב ומהתעללויות בלתי פוסקות", נמסר בהודעה מטעם מטה משפחות החטופים. "אנו ממשיכים לעשות הכל כדי להביא לשחרור יקירינו, וקוראים לאזרחי המדינה לגלות סולידריות בימים אלו של חגיגות חג הפורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully