וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של אורי מויאל: "להרוס מיידית את בית המחבל שרצח אותו"

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 17:32

משפחתו של רב-נגד אורי מויאל, שנדקר בפיגוע בצומת בית קמה והספיק לנטרל את המחבל לפני שמת מפצעיו, דורשים גם לגרש את משפחתו של המחבל, תושב רהט, לעזה. "אורי היה מופת של מסירות ונתינה", סיפר אחיו, "הריסת ביתו של המחבל לא תשיב אותו, אך חיונית למען יראו ויראו"

זירת הפיגוע בצומת בית קמה/מד"א

משפחתו של רב-נגד אורי מויאל,שנרצח בפיגוע בצומת בית קמה, שלחו לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מכתב בו הם דורשים להרוס את ביתו של המחבל שרצח אותו, תושב רהט פאדי אלטייף, ולגרש את משפחתו לעזה. בני משפחתו של אורי שוחחו עם השר בן גביר על הנושא כשהגיע לניחום אבלים בביתם. המכתב נשלח לשר היום אחרי הצהריים.

אורי נרצח לפני כשבוע בסניף ארומה בצומת בית קמה. אלטייף התגנב מאחורי אורי ודקר אותו. בעודו פצוע אנושות, הספיק אורי לשלוף את אקדחו האישי, לירות במחבל ולנטרל אותו, ובכך הציל את חייהם של רבים. עדי ראייה במקום סיפרו לשר הביטחון, יואב גלנט, כי אורי הספיק להגיד "זה היה שווה את זה", לפני שהתמוטט, כשהבין שהצליח להרוג את המחבל ולהציל את השוהים במקום.

פשיטה על בית המחבל שביצוע פיגוע בצומת בית קמה, רהט, 14 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עדי ראייה במקום סיפרו לשר הביטחון, יואב גלנט, כי אורי הספיק להגיד "זה היה שווה את זה", לפני שהתמוטט. פשיטה על בית המחבל שביצע את הפיגוע בצומת בית קמה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אורי הותיר אחריו אמא, תשעה אחים ואחיות, אישה, שלושה ילדים ושני נכדים. אורי שפנר, ששהה לידו בזמן הפיגוע וסייע לנטרל את המחבל, סיפר "אורי ואני דיברנו בעיניים, בלי מילים. הבנתי שאני צריך לעזוב את המחבל ולברוח כדי שהוא ירה בו. הוא ממש הציל את חיי".

"אין שום סיבה בעולם שביתו של המחבל יישאר על תילו אפילו יום אחד נוסף", אומר יצחק מויאל, אחיו של אורי. "צריך לעשות את זה מיידית וגם לגרש את כל בני הבית לעזה. כל חטאו של אורי היקר שלנו היה שהוא היה במדים. המחבל פשוט חיפש חייל כדי לפגוע בו. אנחנו מצפים מהשר שיתבע מיידית בישיבת הממשלה הקרובה ביום ראשון את הריסה הבית למען יראו וייראו. צריך להעניש את כל בית הגידול שהוציא מתוכו מחבל נורא כל כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אורי מויאל, נרצח בפיגוע בקפה ארומה בית קמה, 14 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"ל חטאו של אורי היקר שלנו היה שהוא היה במדים. המחבל פשוט חיפש חייל כדי לפגוע בו". רב-נגד אורי מויאל שנרצח בפיגוע בצומת בית קמה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"המעשה הנתעב של המחבל מנוגד כל כך לדמותו של אורי, נתינה הייתה חלק מרכזי מהאופי שלו", המשיך. "הוא היה מופת של נתינה ומסירות וגם קיבל פרסים רבים על כך. הריסת הבית וגירוש המשפחה לא תחזיר לנו את אחינו האהוב, אבל תהווה תמרור אזהרה למחבלים, בעיקר כשמדובר באזרחי מדינת ישראל".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר מסר "אני בהחלט תומך בדרישה הזו. העליתי את הדרישה בפורום הערכת מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully