וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איש מופת שרק רצה להתנדב. הלך כמו גיבור"; חבר של אורי מויאל ספד לו

עודכן לאחרונה: 15.3.2024 / 13:11

אורי נפצע אנוש בפיגוע בצומת בית קמה, ירה במחבל וניטרל אותו, ומת מפצעיו. בראיון לרדיו 103FM סיפר עליו חברו,"תפעל נשק ברמה מופתית כמו בוגר סיירת מטכ"ל. הוא היה מפעל של חסד, אדם עם לב ענק, וחיוך מאוזן לאוזן"

זירת הפיגוע בצומת בית קמה/מד"א

"בוקר קשה, בוקר מטלטל", סיפר מקסים אוקנין, חברו של רנ"ג אורי מויאל שנרצח אתמול (חמישי) בפיגוע בצומת בית קמה, בתוכניתו של רון קופמן ואריה אלדד ברדיו 103FM. "אורי היה מפעל של חסד, תמיד טיפל ברווחת החיילים והחיילות. לא היה חייל או חיילת שלא היו מטופלים על ידו. איש עם לב ענק, חיוך מאוזן לאוזן. פעל בכל הגזרות כדי שהחיילים שלו יהיו מרוצים, שיקבלו שירות. כאב גדול, זו אבדה גדולה לעיר ערד".

אוקנין שחזר את רגעי הגבורה של חברו בזמן הפיגוע, "תפעל נשק ברמה מופתית, הוא חיסל את האיום המיידי כשהוא פצוע. היה לו חתך בעורק הראשי, והוא הצליח לקום, לדרוך את הנשק ולחסל - כמו בוגר סיירת מטכ"ל. בעשרות השנים שאני מכיר אותו, לא גיליתי קמצוץ מהיכולות המבצעיות שלו. דיברנו במשך כל השנים זה פרויקטים לחיילים. הוא הלך כמו גיבור".

אורי מויאל, נרצח בפיגוע בקפה ארומה בית קמה, 14 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"בעשרות השנים שאני מכיר אותו, לא גיליתי קמצוץ מהיכולות המבצעיות שלו". רנ"ג אורי מויאל שנרצח בפיגוע בבית קמה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בית קמה, זירת הפיגוע, 14 במרץ 2024. מד"א
"מה שהוא חשב זה איך בקריירה האזרחית הוא ימשיך להתנדב". זירת הפיגוע בבית קמה/מד"א

אוקנין סיפר שלאורי היו כבר תוכניות לאחרי השחרור מהשירות בצה"ל: "הוא אמר, 'אני אהיה בתחום ההתנדבות, אני אעשה פרויקטים עם חיילים, משפחות. את הפרנסה אני אמצא'. זה מה שהיה חשוב לו. כל מה שהוא חשב זה איך בקריירה האזרחית הוא ימשיך להתנדב. אין אנשים כאלה".

"אני משרת מילואים, ובכל השיח שלי איתו היה סביב פרויקטים לחיילים", המשיך. "כל היום הוא פועל לטובת רווחת חיילים בכל היישובים. לפני שלושה שבועות שוחחתי איתו בפעם האחרונה, זה היה אחרי שהשתחררתי ממאה ימי מילואים ושוחחנו על אבל ועל שכול. מאוד קשה לדבר עליו בלשון עבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully