וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד שאשתו בוגדת, סימן את ה"מאהב" - ורצח אותו

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 12:45

מורמן קמדזה, שוהה בלתי חוקי בן 61 המתגורר בחולון, נאשם שרצח את גיורגי פיראשוילי בדקירות סכין - משום שחשד כי הוא מנהל רומן עם אשתו. לפני הרצח, התעמת הנאשם עם בת זוגו, תקף אותה וגרם לה לחבלות קשות

החשד לרצח בשכונת התקווה: רונן נח קצין אח"מ בתחנת ת"א דרום/ארז הראל

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד מורמן קמדזה, שוהה בלתי חוקי מגאורגיה, בגין רצח גיורגי פיראשוילי, וכן עבירות תקיפה ואיומים כלפי בת זוגו, על רקע חשד שקיימה קשר אינטימי עם הקורבן.

על פי האישום, קמזדה חשד בבת זוגו כי היא מנהלת קשר רומנטי עם הקורבן. הוא תקף את בת הזוג בדירתם ועקב כך גרם לחבלות בפניה ובצווארה, תוך שהוא מאיים עליה באמצעות סכין ומספר לה על כוונתו לגרום למותו של פיראשוילי. לאחר מכן, יצא הנאשם מהדירה כשהוא מצויד בסכין, פגש את פיראשוילי, ולאחר חילופי דברים ביניהם בעוד קמדזה צועד מאחוריו, שלף את הסכין ודקר אותו מספר דקירות בפלג גופו העליון.

אזיקים. ShutterStock
שלף את הסכין ודקר את הקורבן בפלג גופו העליון. אזיקים (אילוסטרציה)/ShutterStock

צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירת הרצח בחולון מצא את פיראשוילי ללא דופק וללא נשימה. הוא פונה אל בית החולים "וולפסון" בחולון, שם נקבע מותו.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה צוין כי עבירת הרצח שביצע הנאשם, נסיבותיה וחומרתה מלמדים על היותו סכנה לציבור.

אתמול נעצר ראוף שמילוב, גבר בן 57 בחשד לאונס ורצח של עובדת זרה, בת 35 בתל אביב. חוקרי המשטרה ביקשו להאריך את מעצרו של שמילוב ב-15 ימים, אך בית המשפט הורה להאריך את מעצרו לעת זו בשישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully