וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכרות מוקדמת בין החשוד לקורבן, חשד שאנס אותה: פרטים חדשים על רצח האישה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 19:57

עוד לא ברור בשלב זה מה טיב הקשר בין ראוף שמילוב לאישה שחשוד שרצח. מקרים שקרו במהלך השנים האחרונות גורמים למשטרה לחשוד שאנס אותה בעבר. למרות זאת, עורכת דינו טוענת לכפותו, "לא מבינה אם יש ראייה שקושרת אותו לרצח, ממתינים שגרסתו תיבדק"

החשד לרצח בשכונת התקווה: רונן נח קצין אח"מ בתחנת ת"א דרום/ארז הראל

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) ב-6 ימים את מעצרו של ראוף שמילוב, בן 57 מתל אביב, שנעצר בחשד לרצח של עובדת זרה ממזרח אירופה אתמול בשכונת התקווה בדרום תל אביב. אתמול, האישה נמצאה מחוסרת הכרה סמוך לבניין ברחוב זרח בשכונת התקווה בתל אביב. כשנמצאה, האישה הייתה דקורה בחזה ומכוסה בשמיכה. בדיון שהתקיים היום, עלה שבנוסף לחשד לעבירת רצח, שמילוב גם חשוד שאנס את האישה לפני שדקר אותה למוות.

הנרצחת היא אישה בת 35 ללא אזרחות ישראלית. היא מוכרת בסביבה כאישה העוסקת בזנות וצורכת סמים. חוקרי ימ"ר תל אביב עוד חוקרים את טיב הקשר שהיה בינה לבין החשוד. נציג היחידה החוקרת ציין במהלך הדיון, כי כמה מקרים שקרו לאורך השנתיים האחרונות העלו כבר אז חשד ששמילוב אנס את הקורבן.

זירת הרצח של אישה הנמצאה ללא רוח חיים עם סימני אלימות, תל אביב, 19 במרץ 2024. ארז הראל
הנרצחת היא אישה בת 35 ללא אזרחות ישראלית. היא מוכרת בסביבה כאישה העוסקת בזנות וצורכת סמים. זירת הרצח בדרום תל אביב/ארז הראל

"מדובר באירוע רצח אלים ומזעזע של בחורה צעירה", טען בדיון נציג היחידה החוקרת רס"ר בן טייבי. "הוא נחקר אתמול, מסר גרסה שלא מתיישבת עם הממצאים". עו"ד ענבר קינן שמייצגת את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית שאלה האם ישנם חשודים נוספים אותם מנסים לאתר? רס"ר טייבי השיב כי "בשלב זה כל האפשרויות פתוחות".

"לא הצלחתי לקבל שום תשובה שמצביעה על איזשהו קשר בין החשוד הזה לאירוע הרצח", טענה במהלך הדיון עו"ד קינן. "אני יכולה להסיק שמבחינת היחידה החוקרת, הקשר של החשוד הזה לאירוע החמור של הרצח הוא ההיסטוריה בין האנשים הללו והעובדה שהיו ביניהם אירועים קודמים. בנוסף אנו מדברים על חשוד שמשתף פעולה, מוסר גרסה, אז אני לא מצליחה להבין אם יש בידי היחידה החוקרת אפילו ראיה אחת שיכולה להשליך על חשד שקושר אותו לרצח. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דיווח על אישה ללא רוח חיים עם סימני אלימות, תל אביב, 19 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
"אני יכולה להסיק שמבחינת היחידה החוקרת, הקשר של החשוד הזה לאירוע החמור של הרצח הוא ההיסטוריה בין האנשים הללו". כוח משטרה בזירת ברצח/דוברות משטרת ישראל

חוקרי המשטרה דרשו שמעצרו של החשוד יוארך ב-15 ימים, אך השופטת אביטל אמסלם גלבוע הורתה לבסוף על הארכת מעצרו של החשוד ב-6 ימים. היא נימקה את החלטתה ואמרה כי הארכת מעצרו, תאפשר להרחיק את שמילוב שנחשב למסוכן מהציבור, וכן תאפשר למשטרה להמשיך בחקירתה כראוי. אך שהארכת מעצר של 6 ימים בלבד, תאפשר פיקוח של בית המשפט על מהלך החקירה.

עו"ד ענבר קינן שמייצגת את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית מסרה בתגובה: "בשלב זה לא הוצגה שום ראיה שקושרת את החשוד לאירוע. הוא מכחיש את כל החשדות ומסר גרסה. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully