וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הושג התיעוד שהוביל להדחתו של קמ"ן פיקוד דרום

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 22:48

העיתונאית אילנה דיין חשפה בחדשות 12 שאנשי 504 השיגו סרטון אינטימי של הקצין יחד עם קצינה איתה ניהל את הרומן, והעבירו לקצינת ביטחון המידע של פיקוד דרום בלי ידיעת מפקדם. אלוף הפיקוד, ירון פינקלמן, זימן את אל"מ א' לשיחה ובסופה הדיח אותו

סיור הרמטכ"ל הרצי הלוי ומפקד פיקוד דרום אלוף ירון פינקלמן באוגדת עזה/דובר צה"ל
קצין- אילוסטרציה. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
קצין- אילוסטרציה/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

בשבוע שעבר נחשף שקצין המודיעין של פיקוד דרום ניהל מערכת יחסי מרות עם קצינה ויסיים את תפקידו. הערב (שלישי) חשפה העיתונאית אילנה דיין בחדשות 12 שהסיפור מתחיל ביחסים עכורים שהלכו והחמירו במהלך המלחמה בין קצינים בפיקוד דרום לבין אנשי 504, היחידה להפעלת סוכנים של אמ"ן. על פי הדיווח, לאנשי 504 הגיע חשד אודות מערכת יחסים שמקיים אל"מ א' עם קצינה שמשרתת בפיקוד. אנשי 504 החליטו לגשת למצלמות האבטחה במלון שבו שהו השניים והשיגו את החומרים שתועדו באותן המצלמות.

עוד דווח שאנשי היחידה העבירו את הסרטון האינטימי לקצינת ביטחון המידע של הפיקוד בלי ידיעת מפקדם, וטענו שהקצין עלול להיות נתון לסחיטה. קצינת בטחון המידע ניגשה עם המידע לאלוף פיקוד הדרום, ירון פינקלמן, שהחליט לזמן את אל"מ א' לשיחה, א' התוודה, ובסופה הוחלט להדיחו.

מדובר צה"ל נמסר לחדשות 12 כי "קצין המודיעין של פיקוד דרום הודח מתפקידו לאור האירועים. לאור כך שמדובר במתקן שהוסב לצורך הלנת משרתי צה"ל במהלך המלחמה הותקנו במרחב אמצעי אבטחה שונים. ההתנהלות באירוע מתוחקרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully