וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון לוי, "המסביר הלאומי", הושעה מתפקידו

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 21:27

דובר מערך ההסברה הישראלי לתקשורת הזרה הושעה מתפקידו לפני שבוע, בעקבות ציוץ תגובה שלו לשר החוץ של בריטניה. לפני כחודשיים דווח כי שרה נתניהו לחצה כי יודח מהתפקיד בגלל שהשתתף בעבר במחאה נגד הממשלה

אילון לוי, דובר מערך ההסברה הישראלי לתקשורת הזרה, הושעה מתפקידו - כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות 12. לפי הדיווח, לוי הושעה לפני שבוע בעקבות ציוץ תגובה שלו לציוץ של שר החוץ של בריטניה, וספק אם יחזור לתפקידו.

בציוץ כתב השר הבריטי כי מדינתו מפצירה בישראל לאפשר למשאיות סיוע נוספות להיכנס לעזה. לוי הגיב לציוץ וכתב כי אין בעיה בקיבולת של המשאיות שנכנסות לעזה.

אילון לוי. עדי אורני, אתר רשמי
אילון לוי/אתר רשמי, עדי אורני

לפי הדיווח, בעקבות הציוץ פנו הבריטים למשרד החוץ כדי להבין אם התגובה של לוי היא עמדתה הרשמית של ממשלת ישראל. בפנייה כתבו הבריטים: "כפי שאתם בוודאי יודעים, שר החוץ שוחח בנושא ההומניטרי באריכות עם ראש הממשלה, שר החוץ ועם השר דרמר. הציוצים הפתיעו אותנו, בהתחשב בדו שיח הבונה בין המדינות, כשהם מגיעים מחברה טובה ובת ברית. נשמח להבין אם הציוצים האלה תוקפים בפועל את עמדת שר החוץ קמרון ואם הם משקפים את עמדת ממשלת ישראל הרשמית".

בינואר פורסם בחדשות 12 כי אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, עומדת מאחורי ניסיון להדיח את לוי, דמות בולטת במערך ההסברה הלאומי הישראלי מאז פרוץ המלחמה, בגלל תמיכתו בעבר בתנועת המחאה נגד המהפכה המשפטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully