וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו מוכיחה שוב את גודל הריקבון - ומובילה אותנו להפסד בחזית חשובה

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 10:11

הגברת מנסה להדיח את אילון לוי, הדמות הבולטת והכריזמטית ביותר במערך ההסברה הלאומי שלנו, וזה כבר הרבה יותר מנירמול הטרלול. זה לא חדש ששרה בוחשת בכל מינוי, ועכשיו היא מפרקת את המחלקה שעומדת בחזית הבינלאומית - שבה נתפסנו עם המכנסיים למטה

בווידאו: שרה נתניהו בפגישה עם משפחות חטופים, 9 בנובמבר 2023/עמוס בן גרשום, רועי אברהם- לשכת העיתונות הממשלתית

ניסיון ההדחה של אילון לוי, הדובר האפקטיבי ביותר של מערך ההסברה הישראלי המדשדש במהלך מלחמה, הוא הרבה יותר מנירמול הטרלול. בעולם מושלם, העומדים/עומדת מאחורי הניסיון הזה צריכה להיעצר באשמה של סיוע לאויב בשעת מלחמה. תנוח דעתכם, אנחנו רחוקים מעולם מושלם. הם או היא לא ייעצרו. מי שיותר קרובים להיעצר, על עצם המחשבה הזו, הם אנחנו.

דפנה ליאל פרסמה אתמול בערוץ 12 כי הגברת שרה נתניהו עומדת מאחורי ניסיון להדיח את אילון לוי, הדמות הבולטת והכריזמטית ביותר במערך ההסברה הלאומי שלנו מאז פרוץ המלחמה, בגלל תמיכתו בעבר בתנועת המחאה נגד הרפורמה המשפטית. מעורבותה של הגברת שרה נתניהו בתהליכי קבלת ההחלטות בישראל, גם בנושאים הרי גורל, היא "מן המפורסמות". התחלתי לעסוק בזה אי שם בניינטיז, בהתחלה על אש קטנה, אחר כך במדורה גדולה. זה לקח שנים, אבל היום כבר כולם יודעים - שום דבר לא יקרה בלי אישורה - אף מינוי לא יאושר בלי הסכמתה.

תביעת לשון הרע על סך 837,000 ₪ שהגישו משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט, בימ"ש שלום ת"א, 12 ביוני 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
שרה נתניהו/פלאש 90, אבשלום ששוני

היא מנסה לבחוש גם במינוי רמטכ"לים, מזכירים צבאיים, ראשי מוסד ובכירים אחרים ולעיתים קרובות מצליחה (לכן המתין שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן להמראתם של בני הזוג לעומאן, כדי לפרסם על בחירתו באביב כוכבי). אף אחד לא מעז להמרות את פיה. כל מי שחלק עליה, עיצבן אותה, לא עמד בסטנדרטים שלה או לא התיישר עם גחמותיה, מצא את עצמו על כיסא מפלט מהגהינום. זה כולל מנכ"לים במשרד ראש הממשלה, ראשי סגל, שרים סוררים ומי שתרצו.

דווקא הסיפור של אילון לוי, לכאורה סיפור קטן, ממחיש את התמונה הגדולה, את עוצמת הריקבון ומימדי האסון כי אנחנו במלחמה. ברצועה, צה"ל מפגין ביצועים מרשימים, מנפץ את החששות של הבריקים למיניהם ומדגים למזרח התיכון ולעולם כולו שאין בסביבה כוח שמסוגל להתמודד איתו. נדרשת סבלנות ונדרש זמן לפירוק חמאס בעזה. לאמריקנים לקח הרבה יותר זמן לפרק קיני טרור קלים ופשוטים בהרבה. ההכרעה הסופית עוד לא הושגה אבל אם יהיה לנו זמן ותהיה לנו סבלנות, היא תושג.

עוד בוואלה!

צמצום בהיקף הכוחות בעזה והעברה ליו"ש: "מאפשר ללוחמי המילואים להיערך להמשך שירות"

לכתבה המלאה
אילון לוי. עדי אורני, אתר רשמי
אילון לוי/אתר רשמי, עדי אורני

בחזית הבינלאומית, לעומת זאת, אנחנו מפסידים. אל תזלזלו בחזית הזו, היא מכרעת, היא מייצרת מציאות, היא מפיקה לחצים ומשברים ובריתות, ומה שראינו בהאג זוהי רק ההתחלה - בחזית הזו נתפסנו עם המכנסיים למטה. ממשלת החורבן של הגברת נתניהו ובעלה פירקה את מה שהחלה קודמתה לבנות במערך ההסברה הלאומי והחזירה את המצב לקדמותו, כלומר לאפסותו, ואז הגיע ה-7 באוקטובר.

תחשבו רגע על נועה תשבי, המסבירנית המושלמת שגם עבדה בהתנדבות כשגרירה נודדת של ישראל בעולם. תשבי הודחה על ידי שר חוץ שהמילה "כלומניק" גדולה עליו בארבעה מספרים, רק כי התנגדה להפיכה המשטרית. במקביל, הוא דאג להנפקת דרכון דיפלומטי לנתניהו ג'וניור, השגריר הנודד במיאמי. במקביל, הופקדה ההסברה בידיה האמונות של גלית דיסטל אטבריאן. תשאלו את הוואזה ההיא במצודת זאב למה מסוגלות ידיה אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully