וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית ביקיני עומדת בפני מאסר עולם אחרי שהודתה בהתעללות מינית בקטין

21.3.2024 / 0:15

הדוגמנית, אושיית הרשת ופליטת הריאליטי מייגן סקי בלנסדה הודתה באשמת התעללות מינית בקטין ועומדת בפני מאסר עולם. מערכת היחסים האסורה בין השניים, היא בת 34 והוא בן 16, נמשכה יותר משנתיים

דוגמנית הביקיני הודתה בקיום יחסי מין עם קטין וצפוייה להכנס לכלא/@clive.reports

דוגמנית הביקיני בת ה-34, מייגן סקי בלנסדה, עומדת בפני מאסר עולם לאחר שקיימה יחסי מין עם נער מתבגר. מערכת היחסים בין בלנסדה לנער אלמוני מתחת לגיל 16 נמשכה בין ה-30 ביולי 2021 ל-6 בנובמבר 2023, כך עולה בדיון שנערך מוקדם יותר החודש בבית המשפט באדלייד, אוסטרליה.

בלנסדה, אם צעירה שהופיעה בגרסה האוסטרלית של הריאליטי "הדוגמניות", עלולה לבלות את שארית חייה בכלא לאחר שהודתה באשמת התעללות מינית בנער מתבגר. היא הואשמה גם בהחזקת חומרים אסורים על הטלפון שלה בהם מוצגים קטינים בהקשר מיני, אך ערערה על כך והודתה במקום בהתעללות מינית בקטין. על פי מסמכי בית המשפט עולה שהעבירות התרחשו בצפון הרחוק של אדלייד ושהתלמיד לומד בבית ספר פרטי יוקרתי.

במהלך דיון שנערך בבית המשפט, כשנשאלה על ידי השופט בריאן ניטשקה כיצד היא מתכוונת להשיב להאשמות, היא השיבה "אשמה". האישומים נושאים עימם עונש של מאסר עולם באוסטרליה, כלומר כוכבת הריאליטי לשעבר, ששיחקה גם במספר סרטים פחות מוכרים, לא תוכל לצאת שוב לחופשי אם יוטל עליה העונש הכבד מכל.

בשיחה שנערכה מחוץ לבית המשפט לאחר הדיון בתיק שלה, עורך הדין שלה אנדרו גרהם אמר: "גב' בלנסדה רק רוצה לומר שהיא מאוד מצטערת על מה שעשתה. יש קורבן מתבגר כאן, והיא מקווה שהודאה שלה באשמה עוזרת להפיג כל חרדה או מתח שהיה לו לגבי מתן עדות (במשפט). מכיוון שיוגשו הצעות גזר דין, אין זה ראוי שאגיב מעבר לזה".

מייגן סקי בלנסדה, מסיילסברי איסט, הובאה להארכת מעצר בבית המשפט המחוזי, כשבאפריל ייקבע מועד להגשת גזר הדין. דיון נוסף בבית המשפט נקבע ל-1 במאי, אך השופט סירב לבטל את דמי הערבות והורה לדוגמנית להישאר מאחורי סורג ובריח עד אז.


עוד בנושא:
מורה מואשמת באונס תלמיד שלה מול תלמידים אחרים שהציבה כ"שומרים"

מולטי מיליונרית שקיימה יחסי מין עם בן 14 התחננה לשחרור מהכלא כי היא מפסידה כסף

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בלנסדה התפרסמה כשהופיעה בתוכנית הריאליטי האוסטרלית ב-2005, "מי רוצה להיות דוגמנית על?", ודגמנה עבור מיצובישי ובנק SA. בפרופילים המקוונים שלה בלנסדה ממתגת את עצמה כדוגמנית כושר ומפרסמת את תפקידיה בסרטים Hey Hey Its Esther ו-Wolf Creek ואת ספר האימה שכתבה. הפוסטים שלה בפייסבוק מציגים גם אורח חיים זוהר, עם מספר פוסטים המציגים את עבודות הדוגמנות שלה בביקיני.

על פי הפרופיל המקוון שלה, היא דוגמנית כושר ש'אוהבת לשמור על חייה הפרטיים לעצמה תוך שמירה על פרופיל נמוך". בחודש שעבר דרשו ההורים בבית הספר הפרטי בו לומד בנה להרחיק אותה מילדיהם, בעת שהביאה את בנה לבית הספר. ההורים טענו כי בית הספר מתעלם מהחששות שלהם בנוגע אליה, לאחר שנודע להם כי היא הואשמה בעבירות מין בקטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully