וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולטי מיליונרית שקיימה יחסי מין עם בן 14 התחננה לשחרור מהכלא כי היא מפסידה כסף

31.7.2022 / 23:47

סוואנה דייזלי נעצרה באשמת קיום יחסי מין עם קטין "4 פעמים ב-24 שעות" ולאחר מאסר של חודש באחד מבתי הכלא הקשוחים במדינה היא התחננה שישחררו אותה בערבות, בין היתר כי מותג הגמילה שלה מפסיד מיליונים

סוואנה דייזלי משווקת את החברה שלה, Smart Cleanse/Youtube / Smart Cleanse

אשת עסקים מולטי מיליונרית שהואשמה בקיום יחסי מין עם קטין מתחננת להשתחרר מהכלא - מאחר שמותג הגמילה שלה מפסיד כסף.

סוואנה דייזלי, בת ה-48, נאלצה בחודש שעבר לעזוב את אחוזת היוקרה שלה (השווה מעל ל-6 מיליון דולר) על שפת הים בסידני, אוסטרליה ולעבור לגור בתא כלא צפוף באחד מבתי הכלא הידועים לשמצה ביבשת.

גורו ההרזיה של הסלבס ובתו של מגדל הסוסים המפורסם רוס דייזלי קיימה לכאורה יחסי מין עם נער בן 14 ארבע פעמים ביום אחד לאחר שפגשה אותו כשהייתה שיכורה בחודש מאי בשנה שעברה. דייזלי, שהובאה להארכת מעצר בחודש שעבר, הואשמה בארבע עבירות של קיום יחסי מין בנסיבות מחמירות עם קטין.

הפשעים לכאורה של משפיענית האינסטגרם התרחשו במשך 24 שעות מהשעה 17:00 ב-19 במאי 2021. הרשויות טוענות שהיא הייתה "שיכורה מאוד" כשהפשעים לכאורה התרחשו.

בעמוד האינסטגרם שלה, דייזלי שיתפה לא פעם את המאבקים הקודמים שלה בהתמכרות לאלכוהול. כעת היא מתחננת להשתחרר בערבות מכלא האבטחה המקסימלית לנשים סינדיי, סילברווטר, כ-20 ק"מ מהאחוזה רחבת הידיים שלה על שפת הים.

בשני שעבר היא הגישה בקשה לשיחרור בערבות בבית המשפט המקומי של מרכז דאונינג בסידני על סך 100 אלף דולר אוסטרלי (כ-240 אלף שקלים). היא טוענת שבריאותה הנפשית נפגעה בתא שורץ החיידקים שלה - ומתלוננת שעסק הגמילה המצליח שלה מפסיד "מיליוני דולרים" בזמן שהיא נותרת כלואה.

עורכי הדין של מייסדת Smart Cleanse אמרו לבית המשפט שצריך לשחרר את דייזלי גם בגלל שאמה חולה בסרטן השחלות. דייזלי אמרה שהיא מוכנה לדווח מדי יום למשטרה מביתה במחוז לונגוויל האקסקלוסיבי של סידני.

אביה, שהציע בעבר לשלם 10,000 דולר אוסטרלי (כ-24 אלף שקלים) בערבות כדי לשחרר את בתו, היה נוכח בבית המשפט במהלך הדיון שנערך בנושא. דייזלי הכחישה את כל ההאשמות נגדה, אך עדיין לא הגישה רשמית עתירות. המשטרה טוענת שיש בידה ראיות לכך שדייזלי הודתה שנישקה את המתבגר לאחר שהאזינו לטלפון שלה באופן חוקי.

בית המשפט החליט להענות לבקשתה ולשחרר אותה בערבות לאחר חודש שהעבירה בבית הכלא הקשוח. יזמית הלייף סטייל, שיש לה כ-40,000 עוקבים באינסטגרם, תופיע שוב בבית המשפט ב-23 באוגוסט.

דייזלי הקימה את מותג הבריאות והגמילה שלה, Smart Cleanse, ב-2014, כשהיא מבטיחה תוכנית של 14 יום שעוזרת ללקוחות להפחית מתח, לרדת במשקל ו"להחזיר לאחור את הגיל".

בנוסף לתוכנית, היא השיקה ערוץ בישול Smart Cleanse, ספרי גמילה וקורסים דיגיטליים.

מספר כוכבות מקומיות אימצו את התוכנית שלה, ביניהם הדוגמנית והשחקנית ג'ודי גורדן, שהופיעה בסרטון הפרסומות של החברה ביוני אשתקד.

היא הוחזקה במרכז הכליאה לנשים סילברוואטר יחד עם כמה מהאסירות הידועות לשמצה באוסטרליה. תמצאו שם בין היתר את ג'סיקה קמילרי, שערפה את ראשה של אמה, רוצחת הילדים הסדרתית קתלין פולביג, את שרין וורד, שהרעיבה באיטיות את בתה בת התשע ואת הקניבלית רבקה באטרפילד, שפשטה את עורו וערפה את ראשו של בעלה - ולאחר מכן בישלה אותו עם ירקות ורוטב.

  • עוד באותו נושא:
  • כלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully