וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה נמשכת: קרול פסלר שוב הודתה בעובדות כתב האישום, אך מסרבת להודות בהפקרת רפאל אדנה

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 10:14

לפני כשבוע, השופט טל פרי הורה לפסלר, להודות בעובדות וגם באישום, או לכפור בהודאתה בכלל. עוד אמר השופט פרי כי אם תמשוך את הודאתה, בית המשפט עשוי לבטל את הרשעתה. "הנאשמת איננה מבקשת לחזור בה מהודאתה על כך", אמר פרקליטה, "כי הודתה בכל עובדות כתב האישום"

פרשת הדריסה של רפאל אדנה: הנאשמת קרול פסלר הודתה והורשעה בהפקרה/יותם רונן

קרול פסלר, הנהגת שהורשעה בהפקרתו של רפאל אדנה לאחר שדרסה אותו למוות, הודתה אתמול (ראשון) בשנית בעובדות כתב האישום אך עדיין סירבה להודות בסעיף עבירת ההפקרה לאחר פגיעה בו היא הואשמה.

במענה שנתנה היום לבית המשפט המחוזי לתעבורה מרכז באמצעות סנגורה, עו"ד מתן קניג, פסלר הודיעה שהיא מודה בעובדות כתב האישום ואיננה טענה כי יש לזכות אותה בתיק, אך היא "מודה בעבירת הפקרה בסעיף אחר", וכמו כן קראה לבחון את היסוד הנפשי שהיה מצוי בביצוע העבירה על ידה לאחר שדרסה את אדנה למוות.

קרול פסלר החשודה בדריסה ובהפקרה של רפאל אדנה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אני מבינה את הכעס של המשפחה כלפי ואני מבקשת סליחה מהם". קרול פסלר שהורשעה בהפקרתו למוות של רפאל אדנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מענה זה הוא בניגוד לתנאי שהציב השופט טל פרי בדיון שהתקיים בשבוע שעבר, ובו טען שעל פסלר להודות בנוסף לעובדות כתב האישום גם בעבירה המיוחסת לה או לכפור בכלל הודאתה. באותו דיון, סגן נשיא בית המשפט, השופט פרי, אמר שבמקרה בו תכפור בה מהודאתה, בית המשפט עשוי לבטל את הרשעתה בהפקרה ולפתוח בניהול הליך הוכחות.

עו"ד קניג טען במענה שניתן לבית המשפט כי ניתן להודות בעובדות כתב האישום מבלי להודות גם בעבירה המיוחסת לנאשם. בנוסף לכך הוא טען כי "בכתבי האישום בדיני הפקרה, לא תמיד מציינים את היסוד הנפשי וכי היסוד הנפשי נלמד מהעובדות שבהן הודתה הנאשמת". עוד נכתב: "הנאשמת איננה מבקשת לחזור בה מהודאתה על כך, כי הודתה בכל עובדות כתב האישום - כנה, אמיתית, ניתנה מרצונה החופשי והיא מודעת לאמור בו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רפאל אדנה. באדיבות המשפחה
"בכתבי האישום בדיני הפקרה, לא תמיד מציינים את היסוד הנפשי". רפאל אדנה/באדיבות המשפחה

בתצהיר שצורף למענה כנספח, פסלר התייחסה לזעם הרב של המשפחה והמחאה "צדק לרפאל" כלפיה ולקללות שהוטחו כלפיה בדיונים בבית המשפט: "לקראת סוף הדיון בבית המשפט, מישהו התחילו לצעוק ולא הבנתי מה הוא אמר. אני רוצה לספר לשופט שאחרי הדיון הקיפו אותי כל מיני אנשים שאני לא מכירה, צעקו עלי ואפילו תקפו אותי. אני מבינה את הכעס של המשפחה כלפי ואני מבקשת סליחה מהם. אני לא רוצה לגרום למשפחה סבל נוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully