וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובת משפחת ביבס נגד טיקטוק: "הסירו סרטון בטענה שמדובר בתוכן פוליטי"

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 0:00

יפעת זיילר, בת דודה של שירי ביבס שנחטפה לעזה עם בעלה ושני ילדיהם, שיתפה כי הרשת החברתית הסירה סרטון שפורסם בעמוד הרשמי להחזרת המשפחה בטענה כי מדובר בתוכן פוליטי. טיקטוק בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית שאנו עובדים לתקנה בהקדם האפשרי"

מצורפים תיעודים של בני משפחת ביבס מובלים ב-7 באוקטובר על ידי חוטפיהם בעזה, מזרח חאן יונס/דובר צה"ל

יפעת זיילר, בת דודה של שירי ביבס שנחטפה עם בעלה ירדן ושני בניהם כפיר בן השנה ואריאל בן ה-4 לרצועת עזה, שיתפה כי חברת טיקטוק הסירה סרטון שפרסמו בעמוד הרשמי להחזרת המשפחה בטענה כי מדובר בתוכן פוליטי.

"אז מסתבר שבשביל טיקטוק הסרטון האחרון שפרסמנו בעמוד הרשמי להחזרת המשפחה הוא פוליטי ונחסם מייד", אמרה זיילר. "להגיד 'תחזירו את משפחת ביבס' זה פוליטי. אני המומה מהחד-צדדיות בעמדה שלהם. אני המומה שהמאבק להשיב הביתה ילד בן שנה, ילד בן 4 ואת הוריהם משבי של ארגון טרור זה מאבק פוליטי ולא פשע נגד האנושות מבחינתם. אני עם טיק טוק סיימתי".

בטיקטוק הגיבו לטענות ומסרו כי "בדיקת הנושא מדובר בתקלה טכנית שאנו עובדים לתקנה בהקדם האפשרי".

הפוסט שהעלתה יפעת זיילר, בת דודתה של שירי ביבס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפוסט שהעלתה יפעת זיילר, בת דודתה של שירי ביבס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כחודש חשף דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, סרטונים של שירי ביבס ושני ילדיה הקטנים אריאל וכפיר שנחטפו ב-7 באוקטובר, ואת העובדה שהם מוחזקים בידי ארגון גדודי המוג'האדין. בצה"ל אמרו כי "חמאס אחראי ואוחז בכל הפרטים הקשורים למשפחת ביבס. הוא הכתובת למשפחה הזאת". בסרטון נראית שירי ביבס עוטה סדין גדול, ונושאת את בנה הבכור אריאל תחתיו. בנה הצעיר כפיר, ככל הנראה גם הוא נמצא מתחת למעטה, כשהוא מחובר אליה עם מנשא. בצילום, שנלקח ממצלמות אבטחה באזור חאן יונס, נראית שירי מובלת על ידי מחבלים חמושים רבים, ומוכנסת למכונית.

ארגון גדודי המוג'האדין, שלפי צה"ל מחזיק בשירי, אריאל וכפיר, הוא פלג קטן וקיצוני הפועל ברצועת עזה ובגדה. הוא התפצל בעבר מהזרוע הצבאית של פתח, גדודי חללי-אקצא, ואימץ אידיאולוגיה דתית. הארגון, הזרוע הצבאית של תנועת המוג'האדין הפלסטינית, קיבל בשנים האחרונות אחריות על כמה פיגועי ירי בגדה. ב-2012 חשף שב"כ כי אסירים של הארגון בישראל תכננו פיגוע חטיפה כקלף מיקוח לשחרורם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
משפחת ביבס, מתוך פרויקט מתכוני חטופים של עדי שילון ו-Foodish. באדיבות המשפחה
בני משפחת ביבס/באדיבות המשפחה

בסוף נובמבר טען חמאס כי שירי ביבס וילדיה נהרגו בשבי ב"התקפה ישראלית". עד היום לא אימתו את הצהרה זו בישראל. כמו כן, באותו זמן חמאס פרסם תיעוד מרצועת עזה בו נראה אב המשפחה, ירדן ביבס, לאחר שבישרו לו לכאורה על "מותם של בני משפחתו".

בתגובה להודעת חמאס בנובמבר, מסר צה"ל כי "ארגון הטרור חמאס ממשיך לנהוג באופן אכזרי ולא אנושי. נציגי צה"ל שוחחו עם בני משפחת ביבס, הודיעו להם על הפרסום ומלווים אותם בשעה זו. צה"ל בוחן את מהימנות המידע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully