וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפצל מפתח ואימץ אידיאולוגיה קיצונית: הארגון שמחזיק בבני משפחת ביבס

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 19:20

גדודי מוג'אהדין, שלפי צה"ל החזיקו בשירי ביבס ובשני ילדיה הקטנים, הם פלג קטן שפרש מהזרוע הצבאית של פתח והיה מעורב בניסיונות חטיפה ופיגועים בעבר. ב-2012 חשף שב"כ כי אסירים של הארגון בישראל תכננו פיגוע חטיפה כקלף מיקוח לשחרורם

מצורפים תיעודים של בני משפחת ביבס מובלים ב-7 באוקטובר על ידי חוטפיהם בעזה, מזרח חאן יונס/דובר צה"ל

ארגון גדודי המוג'האדין, שלפי צה"ל מחזיק בשירי ביבס ובשני ילדיה הקטנים אריאל וכפיר, הוא פלג קטן וקיצוני הפועל ברצועת עזה ובגדה. הוא התפצל בעבר מהזרוע הצבאית של פתח, גדודי חללי-אקצא, ואימץ אידיאולוגיה דתית.

הארגון, הזרוע הצבאית של תנועת המוג'האדין הפלסטינית, קיבל בשנים האחרונות אחריות על כמה פיגועי ירי בגדה. ב-2012 חשף שב"כ כי אסירים של הארגון בישראל תכננו פיגוע חטיפה כקלף מיקוח לשחרורם.

מוקדם יותר חשף דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, סרטונים של שלושת בני המשפחה, שנחטפו ב-7 באוקטובר, ואת העובדה שהם מוחזקים בידי הארגון. בצה"ל אמרו כי "חמאס אחראי ואוחז בכל הפרטים הקשורים למשפחת ביבס. הוא הכתובת למשפחה הזאת".

מהמשפחה נמסר לאחר פרסום התיעוד: "הסרטונים האלה קורעים את ליבנו. לראות את שירי, ירדן, אריאל וכפיר שנחטפו מביתם בניר עוז בתופת הזו זה בלתי נסבל ולא אנושי. לחטוף ילדים זהו פשע נגד האנושות ופשע מלחמה. אריאל וכפיר הם קורבנות של רוע מפלצתי. המשפחה שלנו הפכה כולה לבני ערובה ביחד עם כל החטופים".

מצורפים תיעודים של בני משפחת ביבס מובלים ב-7 באוקטובר על ידי חוטפיהם בעזה, מזרח חאן יונס. ללא, דובר צה"ל
מצורפים תיעודים של בני משפחת ביבס מובלים ב-7 באוקטובר על ידי חוטפיהם בעזה, מזרח חאן יונס/דובר צה"ל, ללא
  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully