וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בית הנבחרים הגיבה לראיון נתניהו ב-CNN: "רק מוכיח כמה שומר צדק במה שאמר"

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 15:36

במהלך הראיון תקף נתניהו את אמירתו של שומר בגינו, וכן התחמק מלענות האם יתקיימו בחירות בתום המלחמה. "אלפי אנשים בישראל קוראים לבחירות ברחובות, אפילו אמש", הגיבה לנאומו ננסי פלוסי, יו"ר בית הנבחרים. "שומר אוהב את ישראל, והמוניטין שלה נפגע"

נתניהו ברקע הדיווחים על חיסול מרוואן עיסא: "כולם בני מוות"/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (ראשון) לרשת CNN, וסירב להתחייב לבחירות מוקדמות שיתקיימו בתום המלחמה. "הציבור הישראלי יחליט", אמר, לאחר כמה פעמים בהן התחמק משאלות המראיינת.

בהקשרי מתווה לעסקת חטופים ובצל המשא ומתן המתנהל, אמר כי "הזמן ייקבע אם אנחנו קרובים לעסקה". עוד הוסיף כי דרישות חמאס מקשות על זו להתקיים, אולם "נמשיך לנסות כי אנחנו רוצים להחזיר את החטופים. מה שמסייע זה הלחץ הצבאי שלנו. נמשיך בלחץ הצבאי, ונמשיך לנסות להחזיר אותם".

בנימין נתניהו. רויטרס, עיבוד תמונה
מסרב להתחייב לבחירות אחרי המלחמה. נתניהו/עיבוד תמונה, רויטרס

עוד התייחס לאמירותיו של צ'ק שומר לפני כמה ימים בנוגע לישראל, וטען כי "מה שאמר אינו ראוי, לא ראוי לנסות להחליף את המנהיגות הנבחרת בדמוקרטיה אחרת - אנחנו לא רפובליקת בננות".

עוד בוואלה!

מנהיג הרוב הדמוקרטי נגד נתניהו: "שיקולי ההישרדות פוליטית שלו גברו על האינטרס הישראלי"

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון ל-CNN. 
17 במרץ 2024. CNN, צילום מסך
תקף את שומר. נתניהו/צילום מסך, CNN

ננסי פלוסי, יו"ר בית הנבחרים, לשעבר מהמפלגה הדמוקרטית, התראיינה בתום ראיון נתניהו. "מה ששמענו עכשיו מנתניהו הראה כמה צ'אק שומר צדק במה שאמר. שומר אוהב את ישראל. העובדה שהוא נשא נאום כזה אומרת שצריך להקשיב לו כי המוניטין של ישראל בסכנה בגלל מה שקורה בעזה. צריך להביס את חמאס. אבל מה אחר כך? אנחנו רוצים פתרון שתי מדינות, נתניהו נגד זה. מה הפתרון שלו? להשתלט על עזה?".

עוד הוסיפו פלוסי: "אלפי אנשים ברחובות ישראל קוראים לבחירות - אפילו אתמול בערב. מה זה אומר שנתניהו לא מוכן להגיד שאחרי המלחמה תנתן לציבור הישראלי האפשרות לומר את דברו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully