וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תשובת חמאס: משלחת ישראלית תצא לשיחות בדוחא ותדון בעסקת החטופים

עודכן לאחרונה: 15.3.2024 / 14:53

אחרי שקבינט המלחמה דן בתשובת חמאס, מלשכת רה"מ נמסר כי "דרישות חמאס בעניין החטופים עדיין מופרכות". עוד מסרה לשכת רה"מ: "ראש הממשלה נתניהו אישר את התוכניות לפעולה ברפיח. צה"ל נערך לצד המבצעי ולפינוי האוכלוסיה"

בווידאו: משפחות החטופים חוסמים את דרך בגין דרום בסמוך לשער הקרייה/צילום: ארז הראל

קבינט המלחמה החליט היום (שישי) שמשלחת ישראלית תצא לשיחות בדוחא בנושא עסקת החטופים, כך נמסר מלשכת ראש הממשלה. קבינט המלחמה קיבל עידכון על תגובת חמאס וכעת מתקיים דיון בנושא בקבינט המדיני-ביטחוני.

לשכת ראש הממשלה מסרה לאחר דיון קבינט המלחמה כי "דרישות חמאס בעניין החטופים עדיין מופרכות". למרות זאת משלחת ישראלית תצא לדוחא לאחר שהקבינט המדיני ביטחוני ידון בעמדת ישראל. עוד מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו אישר את התוכניות לפעולה ברפיח. צה"ל נערך לצד המבצעי ולפינוי האוכלוסיה".

הפגנת משפחות חטופים סמוך לקריה, 14 במרץ 2024. ניב אהרונסון
משלחת ישראלית תצא לדוחא לאחר שהקבינט המדיני ביטחוני ידון בעמדת ישראל. הפגנת משפחות חטופים סמוך לקריה/ניב אהרונסון

אתמול חמאס העביר לישראל דרך המתווכות תשובה לגבי מתווה עסקת החטופים. מבכיר ישראלי נמסר שתגובת חמאס חיובית יחסית, וכללה לראשונה את מספרי האסירים שחמאס דורש לשחרר עבור כל אחת מהקטגוריות של החטופים שאמורים להשתחרר בשלב הראשון של העסקה. הבכיר הוסיף כי תשובת חמאס מאפשרת להתחיל במו"מ רציני יותר. "יש עם מה לעבוד", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully