וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל מעריכים: משלחת ישראלית תצא מחר למצרים לקדם את עסקת החטופים

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 15:33

המשלחת תיפגש עם ראש ה-CIA, ראש המודיעין המצרי וראש ממשלת קטאר, ויוביל אותה ראש שב"כ רונן בר. אליו יצטרפו ראש המוסד דדי ברנע והאלוף ניצן אלון. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי עדיין לא התקבלה החלטה בעניין

שלושה בכירים ישראלים העריכו כי משלחת ישראלית תצא למצרים מחר (שלישי) לפגישה עם ראש ה-CIA, ראש המודיעין המצרי וראש ממשלת קטאר בנסיון לקדם את המו"מ בעניין החטופים. אם המשלחת תצא לקהיר יוביל אותה ראש שב"כ רונן בר כמי שמחזיק את תיק הקשר עם המודיעין המצרי. אליו יצטרפו ראש המוסד דדי ברנע והאלוף ניצן אלון. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי עדיין לא התקבלה החלטה האם לשגר את המשלחת לקהיר.

לפני יומיים ציינו בכירים בישראל כי יציאת המשלחת תלויה ביכולת של מצרים וקטאר לגרום לחמאס לחזור בו מהדרישות המקסימליסטיות שהציג, ולהסכים למו"מ על בסיס מתווה פריז מלפני שבועיים. "אם יהיה שינוי כיוון ניסע", אמר בכיר ישראלי.

ראש השב"כ רונן בר,שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב.. שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב, אתר רשמי
עשוי להוביל את המשלחת לקהיר. רונן בר/אתר רשמי, שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב

בסוף שבוע שעבר ישראל העבירה למצרים וקטאר תגובה לתשובת חמאס למתווה לשחרור החטופים, ובו לדברי בכיר ישראלי ישראל דחתה חלק גדול מדרישות ארגון הטרור. אף על פי כן היא הביעה נכונות להכנס למשא ומתן על בסיס ההצעה המקורית שגובשה בפריז לפני כמה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully