וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המלצות ועדת מירון: החלו ההכנות להילולה השנה

עודכן לאחרונה: 15.3.2024 / 9:37

הוועדה שפרסמה את המלצותיה לפני כשבוע הטילה את האחריות לאסון על גופים כמו ועדת החמישה והמשטרה, והמליצה על מינוי שר אחראי להילולה. במשרד ירושלים ומסורת ישראל הוקם אגף מירון הייעודי לקיום ההילולה, וערכו סיורים עם גורמים מקצועיים בשטח

בווידאו: תיעוד מהמדרגות בהר מירון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

על רקע המלצות ועדת החקירה לאסון מירון שפורסמו לפני כשבוע, במשרד ירושלים ומסורת ישראל החל בהכנות לקראת הילולת רבי שמעון בר יוחאי שעתידה להתקיים בל"ג בעומר השנה בהר מירון. הוועדה פירטה את חלקם של כמה גופים באסון, וביניהם, משטרת ישראל, מרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים, וועדת החמישה. כמו כן, ב-2021, הגישה הועדה המלצות ביניים לפיהן יש למנות שר שישא באחריות להילולה, לשפר תשתיות ולהסיר מפגעי בטיחות באתר ההילולה, ולמצוא דרכים למנוע צפיפות חריגה במהלכה.

זירת האסון במירון, 30 באפריל 2021. דוד כהן, פלאש 90
ב-2021, הגישה הועדה המלצות ביניים לפיהן יש למנות שר שישא באחריות להילולה. זירת האסון במירון/פלאש 90, דוד כהן

בהתאם להמלצות הועדה, משרד משרד ירושלים ומסורת ישראל, והשר העומד בראשו, מאיר פרוש לקחו אחריות על ההילולה השנתית. במשרד ירושלים ומסורת ישראל הוקם גם אגף ייעודי לניהול ההילולה שנקרא אגף מירון. פרויקטור ההילולה, יוסי דויטש, וצוותו קיימו לאחרונה פגישות עם גורמי מקצוע המעורבים בקיום ההילולה וביניהם משטרת ישראל ומשרד התחבורה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זירת האסון במירון, 30 באפריל 2021. דוד כהן, פלאש 90
. פרויקטור ההילולה, יוסי דויטש, וצוותו קיימו לאחרונה פגישות עם גורמי מקצוע המעורבים בקיום ההילולה וביניהם משטרת ישראל ומשרד התחבורה. זירת האסון במירון/פלאש 90, דוד כהן

השבוע קיימו במשרד מסורת ישראל סיור קבלנים בשטח ההילולה בהר מירון. אל הסיור הגיעו כ-20 חברות המעוניינות להשתתף בהילולה. עשרות חברות נוספות צפויות להשתתף במכרז על ביצוע העבודות. "מיד עם סיום ההילולה אשתקד התחלנו לעבוד על ההילולא השנה", אמר שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש. "החל משלב הפקת הלקחים, דרך הליכי מינויים והתקשרויות, ועד לגיבוש המתווה שנמצא בסיומו - הכל במטרה להבטיח את קיום ההילולא השנה בשמחה ובבטחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully