וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר שהוציא הון כדי להפוך לכלב חושף כמה קשים חייו החדשים

25.3.2024 / 0:04

גבר יפני הוציא מעל 14 אלף דולר על תחפושת של כלב, אבל זו לא רק תחפושת לפורים. הוא ממש חי ככלב, אבל היכולות האתלטיות רחוקות מלהיות דומות להולכים על ארבע: "אין ספק שהוא צריך לעבוד על יכולות הקפיצה שלו"

טוקו, כלב הקולי שהיה פעם אדם/@I_want_to_be_an_animal/

זוכרים שסיפרנו לכם על טוקו? גבר יפני שהפך את עצמו לכלב לאחר שהוציא יותר מ-14,000 דולר (מעל ל-50 אלף שקלים) עבור תחפושת כלב קולי מציאותית שנתפרה עבורו בהתאמה אישית. הוא סיפר שהתחפושת יוצאת הדופן הזאת סייעה לו להגשים את חלומו "להפוך לחיה" ובסרטונים ששיתף ברשת הוא נראה לבוש בתחפושת קולי איכותית ויוקרתית, כשהוא משתובב לו על מדשאה, מתגלגל על הרצפה ומשחק בלהחזיר כדורים בתמורה למזון כלבים מזויף. בזוג סרטונים סוריאליסטיים שפורסמו בערוץ היוטיוב שלו שלו, "אני רוצה להיות חיה", רואים אפילו את טוקו יוצא לטיול עם בעליו ברצועה - ומאוחר יותר מרחרח כלבים אחרים בפארק ומתגלגל על הרצפה.

אין ספר שהוא הציב רף גבוה לעצמו, אבל מסתבר שהחיים החדשים שלו ככלב לא קלים כפי שהיה נדמה.

לצערו של טוקו, נראה שחיי הכלב האמיתיים עדיין רחוקים ממנו. הוא נכשל בניסיונות לקפוץ מעל משוכה צהובה נמוכה שהוצבה עבורו ולא התבייש לתעד את זה. לא ברור אם הניסיון הזה זה טריק חדש או שהוא חלק מהאימון הבעייתי שלו שעורר ביקורת שלילית מצד אנשי מקצוע.

צפו באימון הכושל שלו

"אין ספק שהוא צריך לעבוד על יכולות הקפיצה שלו", אמר מאמן הכלבים בריאן פאר לניו יורק פוסט, "אני חושב שהוא קצת מתקשה בזה". העוקבים שצפו בסרטון החדש של טוקו היו נבוכים באותה מידה מהתנהגות הכלבית שלו. מגיב אחד תהה: "האם הוא הלך על הברכיים או על הרגליים? אני לא מבין את תנוחת הגוף.". "זה מזעזע", העיד עוקב נוסף.

טוקו העיד בספטמבר האחרון עד כמה קשה לו ללכת על ארבע, אבל גם הוסיף ש"יותר מאשר קושי או אי נוחות פיזית, תחושות ההתרגשות והכיף שאני מקבל מהחוויה הזאת חזקות יותר". לטוקו יש אתגר נוסף שהוא רוצה להשיג ולהגשים את החלום שלו: "להשתמש בכישורים שלי ולהופיע בסרט בתור כלב".

עוד בנושא
מה לעזאזל? האישה שרצה וקופצת כמו סוס ובכלל רצתה להיות כלבה

"נולדתי בגוף הלא נכון": האישה שטוענת שהיא בעצם חתול שונאת כלבים ומקלחת וישנה על החלון

@yaron_zilberstain הגבר הזה הוציא 52 אלף שקל כדי להפוך לכלב קולי #מוזר #fypisrael #fyp #fypage #dog #כלב ♬ original sound - Yaron Zilberstain

הרצון של טוקו להיות כלב אינו הצגה. הוא סיפר שחלם לחיות כבעל חיים הרבה לפני שהזמין את תחפושת הקולי שלו.

אם תהיתם לעצמכם - מה הבעיה של הבחור הזה? פסיכולוג אחד קבע בעבר שטוקו הוא "תריאן" - מישהו שמזדהה עם מין לא אנושי - ולא "פארי", בהתייחסות לתת-תרבות הפאנדום הפרוותי שבה אנשים מתחפשים לכלבים ובעלי חיים אחרים ועשויים להשתתף בפעילות מינית זה עם זה.

טוקו הודה שהוא מתעצבן כשהטרולים ברשת שופטים אותו וצחוקים עליו. הוא אמר בעבר כי הוא חושש 'לצאת מהארון' בחיים האמיתיים בגלל התגובות שהוא יקבל ואמר: "רק לעתים רחוקות אני מספר על זה לחברים שלי, כי אני מפחד שהם יחשבו שאני מוזר. החברים והמשפחה שלי היו מאוד מופתעים כשגילו שהפכתי לחיה".

כשנשאל על ההערות השליליות שהוא מקבל סביב הפטיש שלו, אמר טוקו: "אני פשוט עצוב שאנשים יכולים לחשוב שזה פטיש או שיש פה משהו מיני. אני אוהב חיות ונהנה לשחק כמו קולי. זה התחביב שלי, אז אני אמשיך לעשות את זה. זה משמח אותי וגם אנשים אחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • כלב
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully