וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לעזאזל? האישה שרצה וקופצת כמו סוס ובכלל רצתה להיות כלבה

7.9.2023 / 0:01

אילה קירסטין פרסמה סרטונים שבהם היא רצה ממש כמו סוס על ארבע והפכה לכוכבת, אבל אז פתאום נעלמה. צפוו בסרטונים הביזארים שלה ובעוד נשים שמחקות אותה

תכירו את אילה קירסטין. הצעירה הנורבגית הפכה לכוכבת רשת. מדוע? שום סיבה מיוחדת, היא פשוט אוהבת לרוץ בשדה הפתוח. נכון. אנחנו יודעים שזה לא נשמע מיוחד כל כך, אבל חכו שתראו איך היא רצה.

אילה רצה על ארבע בתנוחת סוס והיא אפילו מצליחה לקפוץ בהצלחה מעל ספסלי עץ כאילו גופה נוצר למטרה הזו. למה היא עושה את זה אתם שואלים? אף אחד לא באמת יודע. בכתבות עליה מסופר שכשהייתה רק בת ארבע, היא התאהבה בכלבים והתחילה לחקות אותם והסתובבה על ידיה ורגליה, היא אפילו סיפרה שהיא "אוהבת כלבים ורוצה להיות כלב בעצמי". כמה שנים מאוחר יותר היא התאהבה בסוסים ואז כבר פיתחה אובססיה וכישרון להליכה וריצה על ארבע.

כשכלי תקשורת מכל רחבי העולם ניסו ליצור איתה קשר כדי לבדוק מה גרם לה לשיגעון כל מה שהצליחו לפרסם עליה זה שהיא בחורה אינדיבידואלית שמאוד אוהבת לרוץ, לקפוץ ולדהור כמו סוס.

צפו בה בפעולה

@mrmadhorror This is creepy.. Ayla kirstine is a Norwegian girl known locally as "horse girl". From around the age 4 she started learning to walk on all fours and as she got older became passionate about horses and emulating what they do. She can trot, run, jump a substantial height and distance without feeling any pain in her body.. #horse#horses#horsegirl#scary#scaryvideo#disturbing#truestory#facts#creepy#creepyfacts#scaryfacts#horror#horrortok#skinwalker#fyp#fy#foryou#viral#viralvideo ♬ Creepy and simple horror background music(1070744) - howlingindicator

אילה נוהגת לקפץ כמו סוס כבר תקופה ארוכה, ולאחר שפרסמה סרטונים שלה ביוטיוב ובאינסטגרם היא הפכה לכוכבת בכל העולם - ומה לגבי עוברי האורח שבוהים בה כאילו היא משוגעת? על זה היא אמרה: "יש אנשים שרואים בזה מעשה מוזר, אני מנסה לא לחשוב על זה ופשוט עושה את מה שאני אוהבת".

אבל היא כנראה לא הצליחה להתמודד עם התהילה (והלעג שספגה) ואחרי שהפכה לכוכבת רשת כבר ב-2019 היא מחקה את כל חשבונותיה והסרטונים שלה מהרשתות החברתיות ונעלמה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

עוד מקירסטין

והיא לא לבד!

אולי תופתעו לשמוע, אבל תופעת הריצה כמו סוס על ארבע רגלים אינה חדשה. מספר לא מבוטל של אנשים כבר התפרסמו ביכולות שלהם בתחום, כשהבולטת שבהם היא אנה סאלנדר.

אנה התחילה לקפוץ כמו סוס בגיל 10

היא החלה בתחביב המוזר בשנת 2013 וארבע שנים לאחר מכן הגיע להתארח ולהפגין את היכולות שלה בתוכנית של סטיב הארווי, "Little Big Shot".

והיא ממשיכה עד היום

אם חשבתם לנסות את זה בעצמכם - לא היינו ממליצים. אמנם מאמן הכושר נתנאל נולן מאינדיאנה טוען שריצה על ארבע היא דרך מעולה לשמור על כושר וסיפר שהוא רץ ככה במשך 326 ימים ופיתח מבנה גוף שריר במיוחד. אבל לעומתו יש רופאים שסבורים שריצה בצורה שכזו מסוכנת ומזיקה לגוף האדם, שבנוי להליכה וריצה על שתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • סוס
  • סוסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully