וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר הוציא 14 אלף דולר כדי להפוך לכלב קולי אמיתי

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 19:58

אם הייתם נתקלים בכלב הזה ברחוב, הייתם מתלהבים ומלטפים אותו באהבה - מבלי שמץ של מושג שמדובר באדם בתחפושת. טוקו הוציא 50 אלף שקלים כדי להפוך את עצמו לכלב ותיעד את היציאה הראשונה שלו לרחוב

טוקו, כלב הקולי שהיה פעם אדם/@I_want_to_be_an_animal/

גבר יפני הפך את עצמו לכלב לאחר שהוציא יותר מ-14,000 דולר (מעל ל-50 אלף שקלים) עבור תחפושת כלב קולי מציאותית בהתאמה אישית. הוא סירב לחשוף את פניו או שמו מחשש שקרוביו ישפטו אותו.

האיש שמזדהה ברשת בשם טוקו סיפר שהתחפושת יוצאת הדופן הזאת סייעה לו להגשים את חלומו "להפוך לחיה". סרטונים ששותפו בערוץ היוטיוב של טוקו, שם יש לו מעל 35,000 מנויים, מציגים אותו לבוש בתחפושת קולי איכותית ויוקרתית, כשהוא משתובב לו על מדשאה, מתגלגל על הרצפה ומשחק בלהחזיר כדורים בתמורה למזון כלבים מזויף.

בזוג סרטונים סוריאליסטיים שפורסמו בערוץ שלו, "אני רוצה להיות חיה", רואים את טוקו יוצא לטיול עם בעליו ברצועה - ומאוחר יותר מרחרח כלבים אחרים בפארק ומתגלגל על הרצפה. הסרטון בו הוא יוצא לרחוב וניתקל באנשים צבר כבר יותר מ-2.7 מיליון צפיות.

הנה הוא יוצא לראשונה לטיול בחוץ:

וככה אנשים (וכלבים) הגיבו לו ברחוב:

טוקו השלים את התחפושת שלו עם רתמה כרוכה סביב בטנו הפרוותית, אך הודה שהוא "לחוץ" ו"מפוחד" לצאת החוצה ולהופיע בפומבי. "אתם זוכרים את החלומות שלכם מהימים שהייתם ילדים? ודאי רציתם להיות גיבורים או קוסמים", הוא כתב לצד הסרטון והוסיף: "אני זוכר שכתבתי בספר המחזור של בית הספר היסודי שלי שאני רוצה להיות כלב ולטייל בחוץ".

טוקו ענה על סדרת שאלות בסרטון שפורסם בשנה שעברה והודה ש"היה לו חלום מעורפל להפוך לחיה" מאז שהיה ילד: "אני חושב שזה היה רצון להשתנות. חשבתי על זה מאז שאני זוכר את עצמי. כשהגשמתי את החלום הזה, ככה זה נראה", הוא כתב בסרטון והוסיף כי בחר להפוך לקולי בשל הפרש הגודל הזניח בין הגזע לבני האדם.

וזה עדיף?

מה לעזאזל? האישה שרצה וקופצת כמו סוס ובכלל רוצה להיות כלבה

לכתבה המלאה

Zeppet, החברה שייצרה את תחפושת הכלב של טוקו, סיפרה שלקח להם 40 יום ליצור את פריט האופנה הפרוותי, שעלה כ-2 מיליון ין (14,161 דולר - יותר מ-52 אלף שקלים). "הוא משחזר מראה של כלב אמיתי שהולך על ארבע רגליים", אמר דובר החברה ל-news.com.au.

עוד בנושא:
הבחורה הזו מרוויחה הרבה מאוד כסף מסרטונים שלה מתנהגת כמו כלבה

למרות שהתעוורה כתוצאה מקעקוע, לאישה שעברה ניתוחים פלסטיים כדי להיראות כמו דרקון אין חרטות

כך הוא התכונן ליציאה לעולם:

כאן הוא עונה לשאלות העוקבים:

על אף שזכה לתהילה מקוונת, טוקו מסתיר את נטיותיו יוצאות הדופן מרוב חבריו ובני משפחתו. "אני ממעט לספר לחברים שלי כי אני מפחד שהם יחשבו שאני מוזר", אמר בראיון ל-Mirror, "החברים הקרובים והמשפחה שלי היו מופתעים מאוד לגלות שהפכתי לחיה". הוא הוסיף שהוא בעיקר מסתיר את סודו מעמיתיו לעבודה: "אני לא רוצה שאנשים ידעו על התחביבים שלי, במיוחד האנשים שאני עובד איתם", הוא אמר ל-Daily Mail, "אנשים חושבים שזה מוזר שאני רוצה להיות כלב. מאותה סיבה אני לא יכול לחשוף את הפרצוף האמיתי שלי כאן".

טוקו אמר שהוא נהנה "לעשות דברים שרק כלבים עושים". הוא הוסיף שהוא נועל סנדלים כדי להגן על רגליו ועל החלק התחתון של התחפושת שלו מלכלוך. "אתה מעורר בנו השראה להגשים את החלומות שלנו", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "אני מקווה שאהיה גם החיה שאני רוצה להיות. אתה השראה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully