וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אלקין: "לא תמכנו בנתניהו לפני המלחמה ולא נתמוך בו אחריה"

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 11:05

ח"כ אלקין (תקווה חדשה) התראיין הבוקר ל-103fm והסביר את החלטתו של יו"ר מפלגתו לפרק את המפלגה. "היה רעיון לנסות להקים מפלגה משותפת אבל גנץ החליט שהוא לא מעוניין בזה", אמר. ח"כ ליברמן אמר התייחס בראיון לאותה תוכנית "אני בטוח שסער שקל את צעדיו"

גדעון סער על סיום התקשרות עם מפלגת כחול לבן/אלעד גוטמן

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר (רביעי) בתוכנית 'שבע תשע' עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103fm להחלטתו של יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, לפרק את המחנה הממלכתי ודרישתו להצטרף לקבינט המלחמה ואמר:"גדעון סער איש מאוד מנוסה, מאוד מחושב. אני בטוח שהוא שקל את צעדיו".

ח"כ זאב אלקין התראיין גם הוא לתוכנית והסביר את המהלך הפוליטי של סער, "היה רעיון לנסות להקים מפלגה משותפת, דמוקרטית, אבל גנץ החליט שהוא לא מעוניין בזה, לא בתהליך דמוקרטיזציה שהוא הבטיח לאיזנקוט ולא בתהליך להפוך את זה באמת למפלגה אחת ולכן זה היה לא רלוונטי. הדילמה הייתה האם להמשיך בשותפות שתי מפלגות שונות או לא". לדבריו, "יש ציבור גדול בישראל שהעמדות שלו בימין והוא לא ביביסטי ולא בן גביריסטי. הוא מחפש ימין יהודי ליברלי. זה עמדות שלצערנו לא באות לידי ביטוי כשאנחנו ביחד".

זאב אלקין בנימין נתניהו. ראובן קסטרו, רועי אברהם /לע"מ, עיבוד תמונה
"לא תמכנו בנתניהו לפני המלחמה ולא נתמוך בו אחריה". אלקין/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, רועי אברהם /לע"מ

ליברמן נשאל האם בכוונתו להצטרף לקואליציה והשיב "כל עוד אני לא רואה מה עמדתה - אין לנו מה לחפש שם". לדבריו, "אני רואה שבכוונתם לקדש את ההשתמטות, בלי שהקואליציה הזו תומכת בחוק הגיוס, בשוויון בנטל, באופן ברור, קרי כל צעיר בן 18 מתייצב בבקו"ם וצה"ל יחליט מי הולך לשירות צבאי ומי לשירות אזרחי - בלי זה אין לנו מה לחפש שם".

גדעון סער, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
"איש מאוד מנוסה ומחושב. אני בטוח שהוא שקל את צעדיו". סער/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

ח"כ בועז ביסמוט נשאל בריאיון האם המהלך של סער לפרק את המחנה הממלכתי - יחזק את נתניהו והשיב "אני רוצה שכולם יהיו איתנו, מה שסער החליט לעשות זו לא בעיה שלי. פוליטיקאים אומרים הרבה דברים". על ליברמן אמר "הכול התחיל כשהוא פרש מהקואליציה שהוביל לחמש מערכות בחירות בשלוש שנים. טרלול שהוא הכניס את מדינת ישראל".

ח"כ בועז ביסמוט ממפלגת הליכוד בראיון באולפן וואלה! 18 במאי 2023. ראובן קסטרו
""הכול התחיל כשליברמן פרש מהקואליציה שהוביל לחמש מערכות בחירות". ביסמוט/ראובן קסטרו

ביסמוט קרא לליבמן לסגור מעגל ואמר "כמה סימבולי יהיה שמי שהחל בטרלול הזה יהיה מי שיסגור אותו. ליברמן בפוליטיקה הרבה יותר שנים ממני, זאת אומרת שהייתה לו הזדמנות להתערב ולתקן. אני רוצה לאחד כוחות, אני מאוד שמח שגדעון נשאר איתנו בקואליציה. אני רוצה שגם גנץ, גם איזנקוט. אני רוצה את כל המפלגות הציוניות יחד. אני מתגעגע לאותם ימים".

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער אמר בוועידת דה מרקר: "הבחירה שלי, גם כשאני מסיים שותפות, זה לעשות את זה בכבוד - לצערי זה לא הצליח. עשיתי את הדבר שהייתי חייב לעשות, יכול להיות שעשיתי אותו באיחור מסוים, אבל זה מה שהייתי חייב לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully