וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו עונה לביידן: "המדיניות שלי זוכה לתמיכת רוב הישראלים"

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 19:38

ראש הממשלה התייחס בראיון ל"פוליטיקו" לדברי הנשיא: "אם הוא התכוון שאני מוביל מדיניות נגד הציבור בישראל ופוגע באינטרסים שלה, הוא טועה בשני הסעיפים". נתניהו חזר על התנגדותו להכנסת גורמי הרשות הפלסטינית לעזה: "דוחים את הניסיון לכפות עלינו מדינת טרור"

נתניהו בראיון לפוליטיקו: "רוב הישראלים תומכים במדיניות שאני מוביל"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הערב (ראשון) לאתר התקשורת "פוליטיקו" והגיב לביקורת שמתח עליו נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. "זאת לא המדיניות הפרטית שלי בלבד, מדובר במדיניות שנתמכת על ידי הרוב המכריע של הישראלים", מסר נתניהו.

ראש הממשלה נתניהו התראיין היום לאתר התקשורת האמריקני. במהלך הראיון, הגיב לאמירתו של הנשיא ביידן, שאמר מוקדם יותר היום כי נתניהו "פוגע בישראל יותר משהוא מגן עליה" בכך שהוא לא מקדיש יותר תשומת לב למניעת פגיעה בחפים מפשע בעזה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים במשרדו בירושלים
17 בפברואר 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
"המדיניות נתמכת על ידי רוב הישראלים", נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

"אני לא יודע למה הנשיא התכוון, אבל אם הוא התכוון לכך שאני מוביל מדיניות נגד רוב הציבור הישראלי ושזה פוגע באינטרסים של ישראל, הוא טועה בשני הסעיפים", מסר נתניהו בראיון, "זאת לא המדיניות הפרטית שלי בלבד, מדובר במדיניות שנתמכת על ידי הרוב המכריע של הישראלים".

נתניהו הוסיף וטען שרוב העם תומך בפעולות שנעשות במטרה להשמיד את גדודי חמאס שנותרו ברצועה. "הם אומרים שברגע שנחסל את החמאס, הדבר האחרון שעלינו לעשות הוא להכניס לעזה את הרשות הפלסטינית, שמחנכת את ילדיה לטרור ומממנת טרור" מסר ראש הממשלה בראיון, "הם גם תומכים בעמדתי שעלינו לדחות באופן מוחלט את הניסיון לכפות עלינו מדינת טרור פלסטינית".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מבקר בעיירת גבול בטקסס, 29 בפברואר 2024. רויטרס
"נדחה נסיון לכפות עלינו מדינה פלסטינית". נתניהו בתגובה לדברי ביידן/רויטרס

נתניהו סיכם את דבריו ומסר כי "רוב הישראלים מבינים שאם לא נעשה זאת, נחזור לטבח של ה-7 באוקטובר". הוא המשיך ומסר כי לטענתו, המדיניות שלו משקפת את את רוב הישראלים. "הרוב המכריע מאוחד כפי שלא היה מעולם, והם מבינים מה טוב ומה חשוב לישראל - והם צודקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully