וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה רגב שחזרה מהשבי: "הנשים החטופות הן החזקות ביותר שתכירו, חובה לשחררן בהקדם"

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 17:31

לציון יום האישה נאמה מיה בת ה-21 בכנסת, והדגישה את הקושי של נשים בשבי: "הן חוות 151 ימים של סיוט מתמשך ובלתי נגמר". היא הדגישה את הדחיפות שיש לתת להשבת החטופים: "איך אני וכל עם ישראל יכולים להסתובב ברחוב בידיעה שהם נמצאים שם?"

מיה רגב בכנסת “אני כאן לזעוק את זעקת החטופים שנשארו מאחור”/ערוץ הכנסת

מיה רגב, שנחטפה לרצועת עזה ושוחררה במסגרת עסקה, נאמה היום (שלישי) בטקס לציון יום האישה הבינלאומי בכנסת: "הנשים שנמצאות בשבי הן אולי החזקות ביותר שתכירו. הן חוות 151 ימים של סיוט מתמשך ובלתי נגמר. הן צריכות להיות בראש סדר העדיפויות של כולם", אמרה.

"יש הגדרה של אישה חזקה", אמרה בנוסף. "גילינו במלחמה המון נשים חזקות - לוחמות שנכנסות לעזה, פרמדיקיות שמסכנות את חייהן. נשים תמיד היו חזקות".

היא הדגישה את החובה לפעול לשחרורם המידי של החטופים. "איך אני וכל עם ישראל יכולים להסתובב ברחוב בידיעה שעומר שם טוב, אחד החברים הכי טובים שלי, נמצא שם? איך אני יכולה לבחור בעצמי כשאני קמה בבוקר בידיעה שכל מי שיושב שם לא יכול לחשוב על הדברים האלה. לקחו למשפחות את הלב ולא החזירו".

מיה רגב ששוחררה משבי חמאס באירוע לציון יום האישה בכנסת,5 במרץ 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
"הנשים בשבי הן אולי החזקות ביותר שתכירו". רגב/פלאש 90, יונתן זינדל

מיה רגב, שנחטפה ב-7 באוקטובר ממסיבת הטבע ברעים, שבה לישראל בנובמבר במסגרת עסקת החטופים עם חמאס, והתאחדה עם בני משפחתה לאחר שהובלה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע בשל מצבה הרפואי. מיה נחטפה יחד עם אחיה איתי, שבילה עימה במסיבה, ושוחרר גם הוא מהשבי כמה ימים אחריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully