וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של תמיר נמרודי שחטוף בעזה: "סיוע? כוס מים לא הייתי מכניס"

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 10:58

אלון נמרודי, שבנו תמיר מוחזק בשבי חמאס 149 ימים, התראיין ל-103FM ושיתף בתחושיותיו על המגעים לעסקת שחרור. "האמריקנים מפריעים לנו לנהל את הדרך שאנחנו חושבים שהיא נכונה לנהל את המו"מ"

בווידאו: ארהב מצניחה סיוע הומניטרי ברצועת עזה/רויטרס

אלון נמרודי, אביו של תמיר בן ה־19 שנחטף לעזה, התראיין הבוקר (ראשון) לינון מגל ויוסי יהושוע ב-103FM, ושיתף במצוקתו ובתחושותיו הקשות על רקע המגעים לטובת עסקת שחרור אפשרית של בנו ושאר השבויים.

"מה שלומי? עוד יום בגיהינום, המצב לא טוב", אמר והוסיף לגבי השיחות בקהיר על החטופים, ללא נציגות ישראלית: "אני לא דוגל בברוגזים בשלבים כאלו קריטיים. אני חושב שצריך לנסוע, להראות נוכחות ולהביע את דעתנו בתוך המשא ומתן. לשלוח נציגים זו חובה של ישראל, גם אם כרגע חמאס עומד על דברים כאלה ואחרים שתוקעים את המשא ומתן, עדיין צריך להגיע לשם ולהביע את עמדתנו ולא לתת את כל הכוח במשא ומתן למצרים, קטאר וארה"ב".

על הסיוע ההומניטרי, הבהיר: "כוס מים לא הייתי מכניס לעזה. לדעתי אם היינו עושים את זה לפני ארבעה חודשים, כנראה שרוב החטופים כבר היו פה, אם לא כולם".

החייל תמיר נמרודי שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמיר נמרודי. חטוף בעזה 149 ימים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם במחיר של עימות מול האמריקנים?
"חד משמעית כן. עם כל הכבוד לאמריקנים, בסופו של דבר הם תוקעים אותנו. אני חושב שבנושא הזה, הם מאוד מפריעים לנו לנהל את הדרך שאנחנו חושבים שהיא ראויה ונכונה לנהל את המשא ומתן. אגב, גם בשיחות סגורות לא מעט אנשים בכירים מאוד אמרו לנו את הדברים האלה וגם הם חושבים שכוס מים לא היינו צריכים להכניס פנימה. אני לא חושב שמשא ומתן צריך להתנהל תוך כדי זה שאנחנו מלטפים את חמאס בסיוע הומניטרי שבסוף מגיע לחמאס, הוא לא מגיע לעזתים".

כמה אתה מרגיש שעם ישראל איתכם?
"זה הולך ודועך, זו התחושה שלי. העם עדיין חזק אבל ראינו בסוף השבוע מיום רביעי ועד שבת בעצם, בכל המסע הזה לירושלים, שהיו אלפים אבל זה לא מה שחשבתי. אני ציפיתי ליותר. החשש הכבד הוא שברגע שיהיה שלב נוסף שבו ישוחררו 40-35 חטופים ההומניטריים זה עוד יותר ידעך כי דעת הקהל העולמית והציבור הישראלי ברובו יגיד, 'מי שהיה חשוב לשחרר כביכול, שוחררו, השאר, נסתדר איתם. יש פה טעות קריטית'. בתוך ההומניטרי יש לא מעט חיילים וצעירים שנחטפו פצועים, למה הם לא יכולים להיכלל בפן ההומניטרי? למה עושים פה אפליה בין דם לדם? למה על זה לא עומדים על הרגליים האחוריות?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אז אתה מרגיש שהתמיכה בכם נחלשת?
"לתחושתי האישית, כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully