וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב עכו נעצר בחשד שצילם את ביתו בת ה-6 עם נשק ושלח לגרושתו

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 10:58

החשוד צילם את ביתו כשהוא משתמש בנשק של אחיה החייל כדי לאיים על גרושתו. שוטרי תחנת עכו במחוז חוף עצרו אותו בחשד למעשים משום שעל פי החשד שלח בנוסף לתמונה מלל המבטא חשד לאיומים כלפיה

תושב עכו בשנות ה-40 נעצר לאחר שצילם את ביתו בת ה-6 עם נשק של אחיה החייל כאיום על גרושתו - נחקר בחשד למעשים ונכלא. שוטרי תחנת עכו במחוז חוף פתחו בחקירה אודות חשד לאיומים מצד גבר כלפי גרושתו. על פי החשד, האב צילם את ביתו אוחזת בנשק של אחיה החייל ושלח את התמונה לגרושתו, אימם של הילדים, בתוספת מלל המתבטאת בחשד לאיומים כלפיה. כאמור האב נעצר לחקירה בתחנה בסיומה נכלא והיום בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

ניידת משטרה תמונת אילוסטרציה. דוברות משטרת ישראל
ניידת משטרה תמונת אילוסטרציה/דוברות משטרת ישראל

לפני כמה חודשים המשטרה עצרה תושב יבנה בשנות ה-70 לחייו, שעל פי החשד איים על חייה של אשתו, תקף אותה ואף הכין לה קבר ומצבה בחצר הבניין בו הם גרים.

שוטרי תחנת יבנה של המשטרה פתחו בסוף השבוע בחקירה עם קבלת דיווח על חשד לתקיפה של אישה על ידי בעלה בביתם שבעיר. השוטרים שהגיעו למקום עצרו לחקירה את הבעל, תושב העיר בן 78.

כשהגיעו לחצר הבניין, גילו השוטרים "קבר" שהכין הבעל. על פי החשד, במשך ימים הכין החשוד לאשתו את הקבר והמצבה, ואיים כי יקבור אותה שם. מעצרו של החשוד הוארך לבקשת המשטרה עד ליום 21.8.23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully