וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב יבנה איים על אשתו והכין לה קבר ומצבה בחצר הבניין

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 10:54

המשטרה הגיעה אל הדירה לעצור את תושב העיר בשנות ה-70 לחייו לאחר שהתקבל דיווח כי הוא תוקף את אשתו ומאיים על חייה. כשהגיעו לחצר הבניין, מצאו השוטרים קבר ומצבה שבנה הבעל עבור אשתו ובעזרתם איים עליה

תושב יבנה שע"פ החשד איים ותקף את אשתו והכין לה קבר ומצבה בחצר הבניין. 20 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
המצבה שבנה הבעל, ואיתה איים על אשתו/דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה בסוף השבוע האחרון (חמישי) תושב יבנה בשנות ה-70 לחייו, שעל פי החשד איים על חייה של אשתו, תקף אותה ואף הכין לה קבר ומצבה בחצר הבניין בו הם גרים.

שוטרי תחנת יבנה של המשטרה פתחו בסוף השבוע בחקירה עם קבלת דיווח על חשד לתקיפה של אישה על ידי בעלה בביתם שבעיר. השוטרים שהגיעו למקום עצרו לחקירה את הבעל, תושב העיר בן 78.

כשהגיעו לחצר הבניין, גילו השוטרים "קבר" שהכין הבעל. על פי החשד, במשך ימים הכין החשוד לאשתו את הקבר והמצבה, ואיים כי יקבור אותה שם. מעצרו של החשוד הוארך לבקשת המשטרה עד ליום 21.8.23.

תושב יבנה שע"פ החשד איים ותקף את אשתו והכין לה קבר ומצבה בחצר הבניין. 20 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
הקבר שבנה הבעל עבור אשתו/דוברות משטרת ישראל

עו"ד אסנת מוליארסקי שמייצגת את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית מסרה כי "מדובר באדם מבוגר כבן 78 ללא עבר פלילי. למרות גילו ומצבו הרפואי המשטרה השאירה אותו במהלך הלילה בתחנת המשטרה בתנאים קשים ולא העבירה אותו לחזקת שב"ס. הקשיש משתף פעולה ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לאור מצבו הנפשי, בית המשפט הפנה אותו לבדיקה פסיכיאטרית. אנו ממתינים לקבלת תוצאות הבדיקה ולסיום החקירה".

מוקדם יותר החודש, הוגש כתב אישום נגד תושב לוד בגין כמה אירועים חמורים של תקיפת זוגתו. הגבר, בשנות השלושים לחייו, נהג לתקוף את זוגתו בהזדמנויות רבות באמצעות סטירות, אגרופים והטחת ראשה בקיר עד שגרם לעילפונה. תחילה, סירבה האישה להתלונן וטענה כי החבלות נגרמו כתוצאה מנפילה. הנאשם נכלא ומעצרו הוארך בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully