וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפיק לקחים מהאירוע הזה לחיזוק ההגנה": הרמטכ"ל ביקר בזירת הפיגוע בעלי

עודכן לאחרונה: 1.3.2024 / 0:18

רא"ל הרצי הלוי הגיע לתחנת הדלק הסמוכה ליישוב עלי שבו נרצחו יצחק צייגר ואוריה הרטום וקיים הערכת מצב: "זהו פיגוע קשה". הלוי שיבח גם את קצין המילואים שניטרל המחבל: "בפעולה מקצועית האירוע הסתיים ונמנע אסון גדול עוד יותר"

הרמטכ״ל בזירת הפיגוע בעלי, 29 בפברואר 2024/דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, הגיע הערב (חמישי) לזירת הפיגוע בתחנת הדלק בעלי, בו נרצחו יצחק צייגר ואוריה הרטום וקיים הערכת מצב לחיזוק האבטחה במרחב, יחד עם מפקד אוגדת יהודה ושומרון, מפקד חטיבת בנימין, נציגי פיקוד המרכז, שב"כ ומשטרה.

הרמטכ"ל פגש את אביעד גזבר, קצין מילואים בחטיבת גבעתי, שחיסל את המחבל, ושיבח את פעולתו האמיצה שמנעה אסון גדול יותר ואמר "זהו פיגוע קשה, בו נהרגו שני אזרחים ישראלים, שאנחנו כואבים את מותם. בפעולה מקצועית של קצין מילואים שיצא מלחימה בעזה, האירוע הסתיים ונמנע אסון גדול עוד יותר. מאמץ הסיכול של כוחות הביטחון בפיקוד המרכז נמשך כל הזמן, ואנו נפיק את הלקחים מהאירוע הזה לחיזוק ההגנה".

הרמטכ״ל בזירת הפיגוע בעלי, 29 בפברואר 2024. דובר צה"ל
"נפיק את הלקחים מהאירוע הזה לחיזוק ההגנה״. הרמטכ"ל בזירת הפיגוע בעלי/דובר צה"ל

המחבל שביצע את הפיגוע בעלי , מוחמד מנאצרה, קצין במשטרה הפלסטינית, שוחרר בשנת 2019 מכלא עופר שבו נאסר בגין עבירות אמל"ח. לפני כן ריצה שני מאסרים. לפי גורמי הביטחון, הוא מזוהה עם פת"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully