וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל החומוסייה שחזר ממילואים בעזה ונטרל את המחבל בפיגוע הירי בעלי

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 19:31

אביעד גזבר יצא מהלחימה בחאן יונס ונטרל את המחבל שפתח באש. "אנחנו חייבים להרים את הראש ולהפסיק להיות ילד כאפות. אנחנו נמשיך להישאר כאן", אמר אביעד. "מספיק עם הרפיסות ועם החרבו דרבו. אנחנו חייבים להמשיך את הבנייה", הוסיף

נטרול המחבל ממצלמות אבטחה של חומוס אליהו. בתיעוד נראה הבעלים תופס מחסה, מתכופף ומשיב באש, 29 בפברואר 2024/לפי סעיף

האזרח שניטרל הערב (חמישי) את המחבל בפיגוע הירי סמוך לתחנת הדלק בעלי בו נרצחו שני בני אדם - אביעד גזבר, הבעלים של חומסייה ברשת "חומוס אליהו" בעלי ותיאר את רגעי הפיגוע: "זכיתי לצאת להתרעננות מחאן יונס והגעתי לחומוסייה שלי. אותם המחבלים שנמצאים בעזה אלה אותם המחבלים שנמצאים כאן". אביעד המשיך: "בכל מקום רוצים להמשיך ולהשמיד אותנו. אנחנו חייבים להרים את הראש ולהפסיק להיות ילד כאפות. אנחנו נמשיך להישאר כאן. מספיק עם הרפיסות ועם החרבו דרבו".

לדבריו, "חייבים להמשיך את הבנייה". על הפיגוע: "הייתי בחומוס כששמעתי את הירי והבנתי מהר שמדובר בפיגוע. יצאתי החוצה ונתתי כדור כדי שהמחבל יבין שאני נמצא פה. כשראה אותי הוא התחיל להסתער לכיווני, תפסתי מקום ויריתי בו ולאחר מכן המשכתי בסריקות כדי לראות שלא נשארו עוד מחבלים וכך נגמר האירוע".

אביעד גזבר, בעלי חומוס אליהו שחיסל את המחבל. לצד ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, 29 בפברואר 2024. נדב גולדשטיין, TPS
אביעד גזבר, בעלי חומוס אליהו שחיסל את המחבל. לצד ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, 29 בפברואר 2024/TPS, נדב גולדשטיין

שני גברים נרצחו לפני זמן קצר בפיגוע ירי בתחנת הדלק הסמוכה לכניסה לעלי. פצוע נוסף במקום. המחבל שנוטרל על ידי אזרח משרת מילואים, נהג ברכב עם לוחית זיהוי ישראלית. אזרח ניטרל את אחד המחבלים. אין מחבלים מתבצרים ולא מתנהל מרדף. המחבל ירה ברובה מסוג M-16. כוחות צה"ל והצלה נמצאים במקום וחסמו צירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully