וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתחרר ממילואים רק לפני כשבוע: יצחק צייגר, בן 58 משבי שומרון, נרצח בפיגוע בעלי

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 21:37

צייגר הוא אב לשלושה בנים וסב לשני נכדים, שהתנדב לאורך השנים בארגוני הצלה שונים. חברו, ראש המועצה האזורית בנימין, ספד לו: "איש חסד מהשורה הראשונה, אדם נעים הליכות שגידל משפחה לתפראות, איש ארץ ישראל ותורת ישראל". הנרצח השני הוא אוריה הרטום, בן 16 וחצי מדולב

בווידאו: פיגוע בעלי: 2 נרצחים בירי בתחנת דלק 29.02.24/טי פי אס

יצחק צייגר, בן 58, תושב שבי שומרון, הוא אחד הנרצחים בפיגוע הירי היום (חמישי) בעלי. צייגר השתחרר רק לפני כשבוע ממילואים.

בפיגוע הרצחני בתחנת הדלק ליד היישוב עלי בבנימין נרצחו שני יהודים, השני הוא אוריה הרטום, בן 16 וחצי מהיישוב דולב.

מהמועצה האזורית בנימין נמסר שצייגר הוא אב לשלושה בנים וסב לשני נכדים, שהתנדב לאורך שנים בארגוני ההצלה והחירום וסייע במסירות לכל נצרך. "המחבל הפתיע אותו וירה בו בשעה שתידלק בתחנת הדלק. יצחק הספיק לשלוף את האקדח כדי להשיב אש אך נהרג מאש המחבל", נאמר בהודעת המועצה.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ, חברו של צייגר ספד לו: "יצחק היה חבר טוב וקרוב. אני מכיר היטב למעלה מ-20 שנה. איש חסד מהשורה הראשונה, אדם נעים הליכות שגידל משפחה לתפארת. איש ארץ ישראל ותורת ישראל שחי כך ונהרג כך על קידוש ה' תוך שהוא אוחז בנשק כדי להדוף את בן הבליעל. יצחק, אנחנו נמשיך בדרכך וננצח את הרשע הזה. נעמיק כאן שורשים ונכה באוייבנו".

מארגון זק"א נמסר: בלב קרוע אנו מודיעים על הירצחו של חברנו היקר הקדוש הרב יצחק צייגר הי"ד בפיגוע הנורא היום בתחנת הדלק בעלי על ידי מרצחים בני עוולה. איש חסד של אמת בכל ליבו ומאודו, מוותיקי המתנדבים בזק"א מחוז שי שמסר נפש למען כבוד המת והקדיש ימים ולילות להביא כל יהודי לקבר ישראל".

יצחק צייגר, נרצח בפיגוע בעלי, 29 בפברואר 2024. ישי סימנסקי, TPS
יצחק צייגר, אחד הנרצחים בפיגוע בעלי/TPS, ישי סימנסקי

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, תושב הישוב שבי שומרון וחבר המשפחה, מסר לרעייתו שלומית את הבשורה. "הלב מלא בצער אינסופי. יצחק היה חבר יקר מאוד", אמר דגן, "אוהב אדם בכל נימי נפשו. אין כמעט גוף בארץ שהוא לא התנדב בו, עשה חסד בישוב, תמיד היה נוהג לעצור את הרכב, להזמין אנשים, מארח אותם, אהב את ארץ ישראל בכל מאודו, היה גאה לגור בשבי שומרון. אהב אהבת נפש את שלומית אשתו, היה השכן הכי טוב שיכול להיות, והחבר הכי מקסים שיכול להיות".

יו"ר שבי שומרון אלי אלול אמר: "אין לי מילים. הלב מרוסק. לאבד שניים מבני הישוב הקטן שלנו תוך שבוע - זה בלתי נתפס. יצחק היה איש חסד, חבר טוב, תמיד ראשון לעזור. התרגשנו איתו ועם שלומית כשהקימו בית רק לפני שנתיים. אנחנו כל הישוב נחבק את שלומית ואת המשפחה ונסייע לה בכל מה שנוכל. נאסוף את הכוחות יחד. האויב לא יוכל לנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פיגוע ירי בתחנת דלק, ישוב עלי, בנימין, 29 בפברואר 2024. TPS
זירת הפיגוע בעלי/TPS

צייגר הוא אחד משני הנרצחים בפיגוע ירי בתחנת הדלק הסמוכה לכניסה לעלי. בפיגוע נפצע אדם נוסף. המחבל שנוטרל על ידי אזרח משרת מילואים, נהג ברכב עם לוחית זיהוי ישראלית. אזרח ניטרל את אחד המחבלים. אין מחבלים מתבצרים ולא מתנהל מרדף. המחבל ירה ברובה מסוג M-16. כוחות צה"ל והצלה נמצאים במקום וחסמו צירים.

האזרח שניטרל את המחבל בפיגוע הירי סמוך לתחנת הדלק בעלי בו נרצחו שני בני אדם הוא אביעד גזבר, הבעלים של חומסייה ברשת "חומוס אליהו" בעלי ותיאר את רגעי הפיגוע: "זכיתי לצאת להתרעננות מחאן יונס והגעתי לחומוסייה שלי. אותם המחבלים שנמצאים בעזה אלה אותם המחבלים שנמצאים כאן". אביעד המשיך: "בכל מקום רוצים להמשיך ולהשמיד אותנו. אנחנו חייבים להרים את הראש ולהפסיק להיות ילד כאפות. אנחנו נמשיך להישאר כאן. מספיק עם הרפיסות ועם החרבו דרבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully