וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בערד: יאיר מעיין הביס את ראש העיר המכהן

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 18:00

מעיין הביס את ניסן בן חמו, שכיהן כראש העיר משנת 2015, והקף אותו בשמונה אחוזים. מפלגתו של מעיין לעומת זאת הגיעה רק ל-9.5%. אגודת ישראל זכתה ל-33% הצבעה, מפלגתו של חמו זכתה ל-24.4% ומפלגתו של המתמודד מטעם "ישראל ביתינו", זכתה ל-14%

בחירות בנתניה/שימוש לפי סעיף 27א'

יאיר מעיין ניצח בבחירות המקומיות בעיר ערד, וגבר על ראש העיר המכהן - כך נקבע היום (רביעי) לאחר ספירת 35 הקלפיות. מעיין גבר על ראש הערייה המכהן, ניסן בן חמו, ב-8.2%.

יאיר מעיין נבחר ברוב קולות של 49.1% לכהן כראש עריית ערד. ניסן בן חמו, שכיהן כראש העיר משנת 2015, זכה ל40.1%. המתמודד גיר בריוזה זכה ל-5.3%, המתמודד אורון קליימן זכה ל- 2.6% והמתמודד גבריאל ריזינשוילי זכה ל-2.1%.

יאיר מעיין ראש העיר הנבחר של ערד. יאיר מעיין - לראשות העיר ערד, אתר רשמי
יאיר מעיין, ראש העיר החדש של ערד/אתר רשמי, יאיר מעיין - לראשות העיר ערד

בבחירות למועצת הראשות הגיעה למקום הראשון אגודת ישראל, עם 33% הצבעה. אחריה הגיע מפלגתו של ראש העיר הקודם, ניסן בן חמו, עם 24.4% הצבעה. אלכסיי ספוז'ניקוב, המתמודד מטעם "ישראל ביתינו", זכה ל-14% הצבעה. מפלגתו של ראש העיר החדש, יאיר מעיין, זכתה רק ל-9.5% אחוזי הצבעה. עוד נכנסו למועצה גם המפלגות "מאמינים בערד", "קול ערד" ועוד.

יאיר מעיין שימש בעבר כמנכ"ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, כמנכ"ל עיריית ירושלים וכמנכ"ל משרד התשתיות. מעיין בעל תואר שני במימון מהקרייה האקדמית אונו, נשוי לאורלי ואב לשישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully