וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לפני המועד המתכונן: גבעת התחמושת הסירה את איום הסגירה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 15:14

כפי שפורסם לראשונה בוואלה, באתר בגבעת התחמושת הודיעו כי תקציב האתר ישמר. ההודעה מגיעה לאחר הסערה הציבורית שפרצה סביב קיצוץ תקציב האתר, ואחרי שרה"מ נתניהו עצמו התערב והנחה את מנכ"ל משרדו לבטח את הקיצוץ החד

53 שנה לשחרור העיר ירושלים: העצרת המרכזית מרחבת גבעת התחמושת/צילום: לע"מ, עריכה: עמית שמחה

בעקבות הסערה הציבורית: רה"מ החליט לבטל את הקיצוץ בתקציב גבעת התחמושת, שתוכנן בתקציב החדש. כעת, יממה לפני הסגירה המסתמנת של המרכז - מודיע ועד המנהלים כי "לאור הודעת רה"מ כי תקציב הגבעה ישמר לשנה זאת". בכך, הם מסירים את סכנת הסגירה והמתחם ייפתח כרגיל.

בתחילת החודש פורסם בוואלה! כי רה"מ נתניהו הנחה את מנכ"ל משרד רה"מ לבטל את הקיצוץ החד בתקציב. כמו כן, מינוי הדירקטוריון נמצא בשלבי אישור מתקדמים (אישור יועמ"ש), והכסף יועבר עם השלמת המהלך ואישור התקציב לשנת 2024 בכנסת.

הוסרה סכנת הסגירה של גבעת התחמושת. ללא, צילום מסך
הוסרה סכנת הסגירה של גבעת התחמושת/צילום מסך, ללא

הסערה החלה כאשר משרד רה"מ החליט לקצץ ב-50% מתקציב הגבעה, וגם החצי הנותר של התקציב לא יכול היה לעבור בעקבות גרירת רגליים במינוי מחודש של מועצת המנהלים.

לאור ההחלטה, האחרונים החליטו להשבית את המתחם החל מתחילת חודש מרץ הקרוב וטענו: "לא נוכל להתקיים בתקציב הנוכחי, צריכים לפחות פי 2". הסכנה בדבר הסגירה הולידה קול זעקה ציבורי גדול, שהובילה בין היתר את השר פרוש להעביר תקציב ממשרדו לטובת הורדת סכנת הסגירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully