וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ביקר בחרמון: "היעד - להשיב את תושבי הצפון לבתים"

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 15:07

ראש הממשלה ביקר את לוחמי האלפיניסטים וגדוד 53, המוצבים בהר החרמון - ושיגר מסר לחיזבאללה: "אנחנו נחזיר את הביטחון, בדרך מדינית או צבאית". על הפיגוע הרצחני בכביש 1: "אנחנו נלחמים בטרור בכל רחבי הארץ, שולח תנחומים למשפחת הנרצח ואיחולי החלמה לפצועים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם לוחמי האלפיניסטים וגדוד 53 בחרמון 22 בפברואר 2014/עומר מירון /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (חמישי) ביחידת האלפיניסטים ובחטיבה 188, המוצבים בהר החרמון, והתייחס בין היתר לפיגוע הרצחני שאירע מוקדם יותר היום בכביש 1 בדרך לירושלים. "אנחנו בעצם בקרב מעזה ורפיח ועד החרמון, ובאמצע גם נלחמים בטרור ברחבי הארץ, כמו שקרה היום. אני רוצה לשלוח קודם כל תנחומים למשפחה של הנרצח, וכמובן איחולי החלמה לפצועים".

על הלחימה בגזרות השונות אמר: "בדרום יש לנו יעד אחד פשוט - זה ניצחון מוחלט. אנחנו בדרך לחיסול החמאס וגם לשחרור החטופים שלנו. אנחנו לא נרפה עד שנשיג ניצחון מוחלט. בצפון יש לנו יעד פשוט - להחזיר את התושבים. כדי להחזיר את התושבים אנחנו צריכים להחזיר את תחושת הביטחון וכדי להחזיר את תחושת הביטחון צריכים להחזיר את הביטחון - וזה יושג. לא נרפה מזה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם לוחמי האלפיניסטים וגדוד 53 בחרמון

22 בפברואר 2014. עמוס בן גרשום /לע"מ, אתר רשמי
"כדי להחזיר את תחושת הביטחון צריכים להחזיר את הביטחון". נתניהו עם החיילים בחרמון/אתר רשמי, עמוס בן גרשום /לע"מ

בהמשך נתניהו שיגר מסר לחיזבאללה: "נשיג את הביטחון לתושבי הצפון באחת משתי דרכים: בדרך צבאית - אם נידרש; בדרך מדינית - אם יתאפשר. אבל בכל מקרה חיזבאללה צריכים להבין - אנחנו נחזיר את הביטחון. אני מקווה שהמסר הזה יקלט שם".

בפיגוע שאירע הבוקר נרצח מתן אלמליח, בן 26 ממעלה אדומים. לצדו של אלמליח נפצעו שמונה בני אדם נוספים, בהם אישה בהיריון מתקדם במצב קשה. כוחות ביטחון שהיו באזור ניטרלו שני מחבלים במקום, ובסריקות שנערכו בזירה אותר מחבל נוסף שניסה להימלט וגם הוא נוטרל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מתן אלמליח, נרצח בפיגוע סמוך למעלה אדומים, 22 בפברואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מתן אלמליח, נרצח בפיגוע סמוך למעלה אדומים, 22 בפברואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת פיגוע ירי, מעלה אדומים, 22 בפברואר 2024. רוני כנפו
זירת פיגוע הירי בכביש 1/רוני כנפו

המחבלים, פלסטינים תושבי גזרת בית לחם, פרקו מהרכבים בשתי זירות שונות והחלו לירות מנשקים אוטומטיים לעבר אזרחים ברכבים שעמדו בפקק תנועה בסמוך למחסום א-זעיים. ארבעה בני אדם בגילי 23 עד 52 נפצעו בינוני, וצוותי מד"א פינו אותם לבתי החולים שערי צדק, הדסה עין כרם והדסה הר הצופים בירושלים. בנוסף צוותי מד"א פינו לבתי החולים אישה כבת 59 שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully