וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות בני הערובה שנהרגו קוראות להשהות את מינוי תא"ל חירם

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 13:01

הרמטכ"ל יבחן את מינויו של הקצין הבכיר לתפקיד מפקד אוגדת עזה או לתפקיד מטה באופן זמני לאור הביקורת שנמתחה על תפקודו ב-7 באוקטובר בקיבוץ בארי. בני המשפחות של ההרוגים יצאו בקריאה דומה: "צריכות להינתן תשובות. עד אז, ראוי שלא ידונו בקידומים כלל"

בווידאו: 87 ימים אחרי שנלקחו בשבי חמאס חטופים מבארי חזרו לבתים ההרוסים/אורי סלע, אבי רוקח

הרמטכ"ל הרצי הלוי נדרש לבחון את דחיית שיבוצו של מפקד אוגדה 99, תא"ל ברק חירם, לתפקיד מפקד אוגדת עזה, או לתפקיד מטה באופן זמני - כך סיפרו אמש (רביעי) גורמים צבאיים בשיחות סגורות. זאת, כשבצה"ל החלו לתחקר את נסיבות האירוע מה-7 באוקטובר בו חירם הורה על ירי פגזי טנק לעבר מבנה בקיבוץ בארי בו התבצרו מחבלי חמאס שכתוצאה ממנו נהרגו 13 בני ערובה ישראלים.

כעת, עמרי שפרוני, דודם של ליאל וינאי חצרוני, ושרון כהן, כלתה של פסי, שנהרגו באירוע בני הערובה בבארי, קוראים להשהות את קידומו של תא"ל חירם: "יש מקום להקפיא את התקדמותו של תא"ל ברק חירם לתפקיד בכיר יותר, עד לבירור מלא של המקרים שהתרחשו בבארי. כל הדיווחים לפיהם צה"ל בוחן אפשרות להקפאה זו או אחרת הם ניסיון למוסס את מאבק התושבים לקבלת תשובות וצדק, ולהחליף לתא"ל חירם מינוי עד יעבור זעם. הזעם לא יעבור".

אל"ם ברק חירם. דובר צה"ל
"יש מקום להקפיא את התקדמותו". תא"ל ברק חירם/דובר צה"ל

בני המשפחה הוסיפו כי "אין לנו דבר וחצי דבר אישי נגד תא"ל ברק חירם. אנחנו לא מכירים אותו, אין לנו ספק שהוא קצין מעוטר, אבל על ההתרחשויות בבארי וספציפית על הירי לעבר הבית של פסי כהן צריכות להינתן תשובות. עד אז ראוי שלא ידונו בקידומים כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully