וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "הפיגוע מזכיר שכל הארץ חזית, ושהמרצחים רוצים להרוג את כולנו"

עודכן לאחרונה: 16.2.2024 / 15:13

ראש הממשלה הביע את תנחומי בפני שתי משפחות הנרצחים בפיגוע הקטלני בשפלה. "אנחנו נמשיך להילחם עד לניצחון המוחלט בכל העוצמה, בכל חזית, בכל מקום", אמר

בווידאו: בן גביר בזירת הפיגוע: "הפיגוע מוכיח עוד פעם את התפיסה שחלוקת נשק מצילה חיים"/צילום: אבי רוקח

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (שישי) לפיגוע הקטלני בצומת ראם. "הפיגוע הזה מזכיר לנו שכל הארץ חזית, ושהמרצחים, שבאים לא רק מעזה, רוצים להרוג את כולנו", אמר. עוד הוסיף ראש הממשלה תנחומים למשפחות הנרצחים ואמר כי הוא מתפלל לשלום הפצועים. "אנחנו נמשיך להילחם עד לניצחון המוחלט בכל העוצמה, בכל חזית, בכל מקום, עד שנחזיר את הביטחון והשקט לכל אזרחי ישראל".

שני בני אדם נרצחו ושלושה נוספים נפצעו קשה בפיגוע הירי לעבר תחנת אוטובוס בצומת ראם, סמוך לגדרה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לפצועים טיפול רפואי ראשוני ופינה אותם בדחיפות לבית החולים אסותא באשדוד וקפלן בגדרה. חייל שעבר בקרבת מקום נטרל את המחבל - שלפי תחקיר ראשוני בן 37 תושב מזרח ירשלים, אב לארבעה ללא עבר ביטחוני. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיעו לזירה וכן כוחות ביטחון נוספים.

השר לביטחון לאומי ומפכ"ל המשטרה בזירת הפיגוע בצומת ראם. 16 בפברואר 2024. אבי רוקח
השר לביטחון לאומי בן גביר בזירת הפיגוע, היום/אבי רוקח

בן גביר אמר בזירה כי יש להמשיך להילחם בטרור עד תום, במלחמת חורבן. "נשק מציל חיים של אנשים", קבע. "אני אגדיל את המדיניות לאפשר לאזרחי ישראל להתחמש. המשטרה עובדת קשה מאוד והשוטרים מסורי נפש אבל לא יכולים להיות בכל מקום. יש כאן אזרח שהציל חיים של אנשים. כלפי הטרור - לא במצמוצים ולא בדיבורים, רק כך צריך להיות - בעזה, בלבנון ועם כל הטרוריסטים. הם לא מבינים כשמדברים אליהם. מלחמה עד חורבן להשמיד אותם".

האזרח שניטרל את המחבל הוא קצין במילואים שסיפר לכוחות בשטח כי שמע את היריות מהעבר השני של הכביש. "ראיתי אותו מהצד השני ונתתי בו כמה יריות", שחזר. "יריתי בו מרחוק ואז התקרבתי ויריתי שוב - ראיתי אותו יורה על רכבים אז הסתערתי לעברו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully