וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פוסטים דיבתיים: אחד ממובילי "כוח קפלן" יפוצה ביותר מ-100 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 10:16

רועי נוימן, יקבל 102,550 שקלים במסגרת הסכם פשרה מול שמעון חרמון, שכתב עליו ב-X כי הוא "דור ההמשך של הנאצים", ובעל עבר פלילי. "מובילי המחאה נמצאים תחת מסע הכפשות והסתה חסר תקדים של מכונת הרעל ברשתות החברתיות"

רועי נוימן מתארח ב"תיק טוק" עם דוד ורטהיים/ראובן קסטרו, מערכת וואלה!

רועי נוימן, אחד ממובילי "כוח קפלן" נגד המהפכה המשפטית, יפוצה ביותר מ-100 אלף שקלים במסגרת הסכם פשרה שהושג בהליך גישור מול פעיל ב-X (טוויטר לשעבר), שפרסם נגדו פוסטים דיבתיים ומסיתים. "מאז פרוץ המחאה נגד ההפיכה המשטרית, מובילי המחאה נמצאים תחת מסע הכפשות והסתה חסר תקדים של מכונת הרעל ברשתות החברתיות", נמסר מטעם "כוח קפלן".

הפעיל ברשת החברתית, שמעון חרמון, ישלם לנוימן 102,550 שקלים, בעקבות פרסומים שבהם כתב כי נוימן צאצא של נאצים ובעל עבר פלילי. "מסית ומדיח לעריקות קבוצתית המונית של חיילי צה"ל", "(חבר) בכנופיות טרוריסטים הפועלות 24/7 להשמדת המדינה", "(הובטח לו) שוחד פוליטי", כתב חרמון בכמה פוסטים, ובאחרים הוסיף: "דור ההמשך של הנאצים", "(פועל) להשמדת המדינה" ו"תועמלן בתשלום של הרייך הרביעי".

רועי נוימן מתארח ב"תיק טוק", אוגוסט 2023. ראובן קסטרו
רועי נוימן/ראובן קסטרו

עורכי הדין המלווים את נוימן, אוהד רוזן, עידן סגר ונתן שוורצמן, מסרו לאחר השגת ההסדר: "המאבק על נשמתה של הדמוקרטיה הישראלית עובר דרך ניקוי המרחב הציבורי מדברי שקר, דיבה והסתה פרועה. ההסדר היום, שנקבע ביחס למספר לא רב של ציוצי תגובה, מציב רף ברור - מי שיוציא דיבה ויסית ישלם על כך ביוקר".

לפני כשבועיים הגישה אחת ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית, שקמה ברסלר, תביעת לשון הרע נגד חברת הכנסת טלי גוטליב, ונגד שישה פעילי רשת נוספים, בסכום של 2.6 מיליון שקלים. זאת, בעקבות טענתה של חברת הכנסת, לפיה ברסלר קיימה קשרים עם חמאס. "בלב הפרסומים, עלילת דם נגד ברסלר והאשמתה בבגידה במולדת, בקשר עם חמאס, ובאחריות לטבח הנורא שביצעו מחבליו", כתבו בתביעה עורכי הדין והתייחסו לפרסום של אתר הקונספרציה "עדנה קרנבל" שצוטט על ידי גוטליב.

בתגובה לתביעה נגדה, כתבה גוטליב ב-X (טוויטר לשעבר): "הגברת ברסלר התגעגעה לאור הזרקורים ופרסמה שהיא הגישה תביעה נגדי. אני שבה ומבהירה כי החסינות שלי היא מהותית ומעוגנת בחוק ואין לי כוונה להסיר אותה. צר לי לאכזב את הגברת שאחראית עם חבריה בין השאר לתופת שהתרחשה עלינו. (ברסלר את מחוייבת במסירה אישית ויש לך את הקשרים שלך להשיג את כתובתי)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully