וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שיבח את לוחמי המ"מ ששיחררו את החטופים: "מבצע מושלם, מברוק"

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 23:05

ראש הממשלה והשר לביטחון לאומי הגיעו לשבח את לוחמי הימ"מ ששחררו את החטופים פרננדו מרמן ולואיס הר. "אני כל כך גאה בכם, עבדתם כמכונה משומנת", מסר נתניהו. בן גביר: "יש כאלה שרוצים עסקה מופקרת. נחזיר אותם הביתה בזכות הנחישות שלכם"

נחיתת מסוק החטופים/דובר צה"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ביקרו היום (שני) ביחידת המ"מ ופגשו את הלוחמים שהחזירו במבצע החילוץ את החטופים פרננדו מרמן ולואיס הר. "מבצע מושלם, ביצוע מושלם", שיבח נתניהו את הלוחמים, "אתם פשוט הכי טובים שיש". בן גביר הוסיף וטען כי פעולת הלוחמים היא הוכחה כנגד "אלו שרוצים עסקה מופקרת".

במהלך ביקורם, נתניהו והשר איתמר בו גביר הגיעו לבקר את לוחמי הימ"מ, ושמעו מהלוחמים על פעולת החילוץ הנועזת. "אנחנו ביום של שמחה שמהולה בעצב. שמחה על השחרור של חטופינו ועצב על נפילת לוחמינו", מסר נתניהו, "אבל אני רוצה להגיד לכם שהשחרור של לואיס ושל פרננדו זהו אחד ממבצעי החילוץ המוצלחים בתולדות מדינת ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם לוחמי הימ"מ שהחזירו במבצע חילוץ את שני החטופים משבי חמאס. 12 בפברואר 2024. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו יחד עם לוחמי הימ"מ/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

נתניהו המשיך וסיפר כי עם אישור המבצע, חשבת על שלושה דברים. "אחד, חשבתי על קדושת המשימה. שתיים, חשבתי על הסיכונים מול הסיכויים, והיו סיכונים. שלישית, חשבתי עליכם, על הלוחמים", מסר ראש הממשלה, "חשבתי מה יקרה ברגע המכריע, כי מנסיון אני יודע, שברגע הפריצה הפער בין ניצחון לאסון הוא מילימטר".

נתניהו תיאר כיצד עקב אחרי פעולת החילוץ מחמ"ל המבצעים המיוחדים של השב"כ. "חיסלתם את החוטפים, את המחבלים, עשיתם את דרככם חזרה לארץ ללא פגע - מבצע מושלם, ביצוע מושלם", מסר, "אני כל כך גאה בכם, עבדתם כמכונה משומנת. אתם הלוחמים פשוט הכי טובים שיש. באתי הנה להגיד לכם את זה ולהצדיע לכם בשם כל אזרחי ישראל. אתם הכי טובים בעולם. מברוק!".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והמפכ"ל יעקב שבתאי, נפגשו עם לוחמי הימ"מ שהחזירו במבצע חילוץ את שני החטופים משבי חמאס. 12 בפברואר 2024. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו, בן גביר, שבתאי ומפקד משמר הגבול עם לוחמי הימ"מ/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם לוחמי הימ"מ שהחזירו במבצע חילוץ את שני החטופים משבי חמאס. 12 בפברואר 2024. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"עבדתם כמכונה משומנת", נתניהו ללוחמי הימ"מ/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

לאחר מכן, דיבר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. "הוכחתם שאפשר לעשות את הבלתי יאומן", פתח השר את דבריו והוסיף, "הוכחתם עוד דבר, בימים האלה שמדברים על עסקה, ויש כאלה שרוצים עסקה מופקרת, אני סומך על ראש הממשלה שלא תהיה עסקה מופקרת. אפשר להחזיר אותם". עוד הוסיף בן גביר ואמר ללוחמים :"תמשיכו כך, ואנחנו בעזרת ה' נחזיר אותם הביתה, בזכותכם ובזכות הנחישות שלכם".

גם כוחות המשטרה התלוו אל נתניהו ובן גביר במהלך הביקור. "הלילה, הנחתם אבן דרך נוספת בהיסטוריה המפוארת של יחידת הימ"מ ומשטרת ישראל", מסר מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, "ישר כוח לכם ולכל כוחות הביטחון אשר לקחו חלק במבצע החילוץ ההירואי". אולם, המפכ"ל סייג ונזהר בדבריו: "המלחמה נמשכת, המלאכה עוד לא תמה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם לוחמי הימ"מ שהחזירו במבצע חילוץ את שני החטופים משבי חמאס. 12 בפברואר 2024. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"אני סומך על ראש הממשלה שלא תהיה עסקה מופקרת", בן גביר/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק, שיבח גם הוא את האזרחים. "אזרחי ישראל ובעצם, העולם כולו החסיר פעימה מרגע ההודעה על פעילותכם המקצועית וחסרת התקדים", מסר ניצב יצחק ללוחמיו
"אזרחי מדינת ישראל סומכים עליכם ונושאים את עיניהם בידיעה כי הימ"מ - היחידה הלאומית ללוחמה בטרור של מדינת ישראל היא הטובה ביותר בעולם. כעת נותר לנו להתפלל ולפעול ללא לאות יחד עם כוחות הבטחון עד להשבתם של יתר החטופים, זוהי משימתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully