וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסנקציות: היועצת המשפטית של בריטניה תבקר מחר בישראל

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 21:55

היועצת המשפטים ויקטוריה פרנטיס תגיע לביקור העוסק בטבח ה-7 באוקטובר, ומהווה המשך למשלחת התובעים הכלליים שביקרה בישראל בחודש שעבר. ביקורה מגיעה לאחר שבריטניה הטילה סנקציות על ארבעה מתנחלים אלימים שתקפו פלסטינים בגדה המערבית

הפגנה פרו-פלסטינית בלונדון, 11 בנובמבר 2023/טוויטר

היועצת המשפטית של בריטניה תגיע מחר (שלישי) לישראל לסיור ופגישות בנושא טבח ה-7 באוקטובר - כך מסר משרד המשפטים. זאת, ברקע הסנקציות שהטילה בריטניה על ארבעה מתנחלים, שהפרו לטענתה את זכויות האדם של הקהילה הפלסטינית.

היועצת המשפטית של בריטניה, ויקטוריה פרנטיס, תגיע לביקור המהווה המשך למשלחת התובעים הכלליים שביקרה בישראל בחודש שעבר. במהלך ביקורה הצפוי, תיפגש פרנטיס עם בכירי משרד המשפטים והפרקליטות הצבאית ותסייר ביישובי עוטף עזה.

במהלך הביקור, יסיירו פרנטיס יחד עם מנכ"ל משרדה בקיבוץ כפר עזה וייפגשו עם היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, פרקליט המדינה, עמית איסמן, ועם המשנה ליועמש"ית עו"ד גיל-עד נועם. במהלך הפגישות יועברו סקירות מעודכנות על ארגון החמאס והפשעים שביצעו אנשיו במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.

היועצת המשפטית של בריטניה, ויקטוריה פרנטיס. רויטרס
היועצת המשפטית של בריטניה, ויקטוריה פרנטיס/רויטרס

מוקדם יותר היום הודיע שר החוץ הבריטי דיוויד קמרון כי בריטניה מטילה סנקציות על ארבעה מתנחלים ישראלים אלימים, מפני שהפרו את זכויות האדם של קהילות פלסטיניות בגדה המערבית. בריטניה מסרה כי אותם ארבעה ישראלים תקפו באלימות פלסטינים בגדה המערבית, וכי הסנקציות נגדם יכללו מגבלות כלכליות ומגבלות מסע.

שניים מבין אלו שיוטלו עליהם הסנקציות היום - משה שרביט ויינון לוי - פגעו גופנית בחודשים האחרונים בבני אדם, איימו על משפחות באיומי אקדח, והשחיתו רכוש במסגרת מאמץ מחושב וממוקד שנועד לעקור קהילות פלסטיניות. הסנקציות, כך נמסר, נועדו להיאבק באלימות המתמשכת של מתנחלים שמאיימת על היציבות בגדה המערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully