וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר הליכוד צייץ נגד מערכת הביטחון - ומחק: "לא נתניהו התעלם מהתצפיתניות"

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 17:26

עם שחרורם של פרננדו מרמן ולואיס הר, צייץ דובר המפלגה גיא לוי ברשת החברתית X כי "נתניהו שחרר 110 חטופים". לאחר שציוצו זכה לביקורת רבה, האשים את מערכת הביטחון: "לא נתניהו קיבל שיחה בליל 7 באוקטובר וחזר לישון". לבסוף מחק את שני הציוצים

נתניהו: "כניעה לדרישות חמאס לא תביא לשחרור החטופים - אלא לטבח נוסף"/לע"מ

על רקע חילוץ שני החטופים מרפיח, דובר מפלגת הליכוד, גיא לוי, תקף היום (שני) את ראשי מערכת הביטחון. עם ההודעה על שחרורם, פרסם הלוי ציוץ המדגיש את חלקו של נתניהו במבצע המוצלח, ללא כל אזכור של כוחות הביטחון. לאחר ביקורת בנושא, הוסיף וטען כי האשמה במחדל 7 באוקטובר מוטלת על מערכת הביטחון, אך לא על ראש הממשלה. "לא נתניהו הוא זה שקיבל שיחה בארבע בבוקר וחזר לישון", כתב.

במהלך הלילה, יצא לפועל מבצע לחילוצם בשלום של פרננדו מרמן ולואיס הר, שהוחזקו 129 ימים בשבי חמאס. עם ההודעה על שחרור החטופים, כתב גיא לוי בחשבונו ברשת החברתית X כי "בזמן שראש הממשלה נתניהו כבר שיחרר 110 מחטופינו ופעל למען שחרור כולם, גם ברגעים אלה, גיל תמרי בחדשות 13 מעז לומר שראש הממשלה רוצה שהחטופים ימותו. החמאס א צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13".

ציוץ של דובר מפלגת הליכוד, גיא לוי 12 פברואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הציוץ של דובר מפלגת הליכוד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ציוצו של לוי זכה לביקורת חריפה, כשרבים יצאו נגד הניסוח, לפיו נתניהו הוא ש"שחרר" את החטופים. אחת התגובות הייתה של עיתונאי מסויים ששאל את לוי "הוא שחרר אותם לגמרי לבד? איפה הוא היה כשהם הופקרו, נטבחו, נאנסו, נרצחו ונחטפו בשבעה באוקטובר?"

דובר הליכוד ענה לאותה התגובה. "היי עיתונאי אנונימי, בוא אני אספר לך", פתח את דבריו, "לא הוא קיבל את המצגת והתעלם, לא הוא התעלם מהתצפיתניות, מהנגדת מ-8200 ולא מקצין המודיעין שביטל חופשה. לא הוא קיבל שיחה עם התראה בשתיים בלילה ולא עשה עם זה כלום, לא הוא קיבל שיחה עם התראה בארבע בבוקר וחזר לישון", המשיך לוי והאשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גיא לוי דובר הליכוד. ראובן קסטרו
דובר הליכוד, גיא לוי/ראובן קסטרו

לאחר מכן, מנה לוי את מעשיו והצלחותיו של נתניהו מתחילת המלחמה. כמו כן, הוסיף ותקף את העיתונאי שהגיב לציוצו המקורי, "אין בניכם לבין עיתונות דבר! אתה עוד בורג שולי במערכת ההסתה. אין לך סנטימטר אחד בגוף של הגינות".

לאחר ביקורת על ציוצו הנוסף, מחק לוי את שני הפרסומים מהרשת החברתית. כמה שעות לאחר מכן פרסם תגובה מטעם ראש הממשלה להשבת החטופים לישראל. "פרננדו ולואיס - ברוכים השבים הביתה", נמסר מטעם נתניהו, "אני מצדיע ללוחמינו האמיצים על הפעולה הנועזת שהביאה לשחרורם. רק המשך הלחץ הצבאי, עד לניצחון המוחלט, יביא לשחרור כל חטופינו. לא נחמיץ אף הזדמנות להשיבם הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully