וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניר יצחק חגגו את שובם של החטופים: "כמה חיכינו להם, התושבים בטירוף"

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 13:24

בקיבוץ בישרו על שחרורם של לואיס הר ופרננדו מרמן, שנחטפו ממנו ב-7 באוקטובר, ועתה מתאחדים עם משפחתם לאחר 129 ימים. "עמדתי וקפצתי", סיפרה בת הקיבוץ ששמעה את הבשורה. אחרת שיתפה: "אנחנו רק יכולים לקוות שנחזור יחד איתם לחיות בקיבוץ, הבוקר יש לנו תקווה"

המפגש של פרננדו מרמן ולואיס הר שחולצו מעזה, מתאחדים עם בני משפחתם/דובר צה"ל

בקיבוצים ניר יצחק ואורים הביעו הבוקר (שני) שמחה והתרגשות רבה בעקבות הבשורה על שחרור החטופים לואיס הר ופרננדו מרמן, שנחטפו מניר עוז בשבת השחורה. "יש טירוף אצל תושבי הקיבוץ, עמדתי וקפצתי", סיפרה בת הקיבוץ ניר יצחק. בכפר סבא, שם מתגורר מרמן, מסרו: "אנו ערוכים לשובו של פרננדו. כמה חיכינו לך ננו היקר, כמה טוב ששבת הביתה".

בשעה מוקדמת בישר הקיבוץ ניר עוז על שחרור החטופים: "הקיבוץ נרגש מבשורת שחרורם של לואיס הר ופרננדו מרמן. השניים נחטפו מביתה של קלרה, חברת הקיבוץ יחד עם בנות משפחתם. קלרה ובנות המשפחה שוחררו, ומאז נאבקות לשחרורם של לואיס ופרננדו.

"היום התעוררנו לחדשות המרגשות על שובם - אנו מברכים את קלרה האהובה שלנו, את בני משפחה וכמובן את לואיס ופרננדו! הקיבוץ משתתף בצער משפחות החיילים שנפלו במבצע השחרור. תודה רבה לכוחות הביטחון על הצלחת מבצע 'יד זהב'. מקווים ומייחלים לשחרורם המהיר והבטוח של שאר החטופים".

רגעי המפגש של פרננדו מרמן ולואיס הר עם בני משפחתם, במרכז הרפואי שיבא תל השומר, 12 בפברואר 2024. דובר צה"ל
רגעי המפגש של פרננדו מרמן ולואיס הר עם בני משפחתם, בבית החולים שיבא, היום/דובר צה"ל

הקיבוץ כמעט ריק, אבל השמחה מורגשת גם אצל המעטים שנשארו. רק העובדים החיונים ואנשי כיתת הכוננות נמצאים בו בזמן שרובו של הקיבוץ כבר ארבעה חודשים לא נמצא, ועיקרם נמצאים בקיבוץ אילות סמוך לאילת.

"יש טירוף אצל תושבי הקיבוץ, עמדתי בחדר וקפצתי", שיתפה סיגל שבלמן, בת הקיבוץ ניר יצחק. "זאת שמחה מהולה בעצב, כי מחכים שישתחררו שאר החטופים, שבהם עדיין מוחזקים תושבי ניר יצחק נוספים. הכי חשוב לנו שהם חזרו בחיים. אנחנו מבקשים מכלל הציבור להגיע לכיכר החטופים להביע הזדהות, אנחנו רוצים וצריכים לחזור לקיבוץ כשיתאפשר", הוסיפה.

ג'נט, גם היא מהקיבוץ, אמרה: "התחושות ממש משמחות וכולנו מתרגשים. אנחנו רק יכולים לקוות שאנחנו נחזור לקיבוץ יחד איתם וכל החטופים. הבוקר יש לנו תקווה".

"משפחה שלמה זוכה להתאחד היום אחרי 129 ימים בשבי", אמרה סוסי לונסקי, מנהלת קהילה קיבוץ ניר יצחק. "זה עוזר להחזיר איזשהי תחושת שליטה על החירות שנלקחה מכולנו, וזאת חובה של מדינת ישראל להחזיר את כל האזרחים שנחטפו הביתה". היא הזכירה את הדאגה ליתר החטופים ובעיקר לבני הקיבוץ שנותרו בשבי - "ליאור, שאנחנו דואגים לו מאוד. אנחנו לא יודעים עדיין מה מצבו, רק שנחטף פצוע. וכן אורן וטל, שנהרגו ונחטפו - ויש לכולנו חובה להביא אותם לקבורה בבית".

חברי הקיבוץ מספרים על שמחה מהולה בעצב. הם רוצים את כל החטופים בבית, את ליאור שנחטף, ואת אורן וטל שנהרגו והם מחכים להחזירם לקבורה בבית. בקיבוץ השומם מקווים שיחזרו במהרה. "עדיין לא בטוח פה", הם אומרים, אבל הם בטוחים שהם יחזרו להפריח את הקיבוץ שכרגע כמעט שומם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

ותיקות קיבוץ אורים מקבלות את הבשורה על שחרור החטופים, הבוקר

ותיקות קיבוץ אורים שמחות הבוקר ושרות לכבוד לואי/יניר יגנה

בקיבוץ אורים, שבו מתגורר לואיס, עדיין יש אנשים שנמצאים מחוץ לקיבוץ, אך שם החוגים פעילים והוותיקים נמצאים. בת הקיבוץ, נעמי בת חיים, סיפרה: "קיבלנו הודעה משמחת שלואיס שלנו חזר ובריא שלם. יש שמחה רבה, אנחנו מתרגשות מאוד ועושים ספורט בשבילו". חברתה שרה סיפרה כי בנה האיר אותה מוקדם בבוקר "בשמחה גדולה ודמעות בעיניים": "הכנו פיצות וסיפרנו על לואיס", אמרה.

העיר כפר סבא, שפרננדו מרמן מתגורר בה, בירכה גם היא על המבצע. "אנו ערוכים לשובו של פרננדו, ואני מבקש להודות ולחזק את כוחות הביטחון והלוחמים, על המבצע המוצלח. חיכינו לך המון ננו היקר, כמה טוב ששבת הביתה", אמר ראש העיריה, רפי סער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully