וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה מברכים על שחרור החטופים: "מודים על חילוצם המוצלח"

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 9:55

הידיעה על חילוצם בחיים של פרננדו מרמן ולואיס הר משבי חמאס סוקרה בהרחבה במדינה: "אחרי ארבעה חודשים, שני חטופים ארגנטינאים שוחררו על ידי הכוחות הישראליים". הנשיא מיליי - שבשבוע שעבר ביקר בישראל - שיבח את כוחות הביטחון

נחיתת מסוק החטופים/דובר צה"ל

ממשלת ארגנטינה בירכה הבוקר (שני) את ישראל שחרורם המוצלח של פרננרדו מרמן ולואיס הר, המחזיקים באזרחות ארגנטינאית, משבי חמאס, וחזרתם לחיקה של המשפחה - שכמה מחבריה שוחררו בעסקאות החטופים - זכתה לסיקור נרחב במדינה הדרום אמריקנית.

"לשכת הנשיא מודה לצה"ל, לשב"כ ולמשטרת ישראל על חילוצם בהצלחה של הארגנטינאים פרננדו סימון מרמן (60) ולואיס הר (70), שנחטפו מאז 7 באוקטובר על ידי ארגון הטרור חמאס", נכתב בחשבון ה-X של נשיאות ארגנטינה.

צילום מסך מלה נאסיון. לה נאסיון, צילום מסך
עמוד הבית של La Nacion/צילום מסך, לה נאסיון
צילום מסך מקלארין. קלארין, צילום מסך
עמוד הבית של Clarin/צילום מסך, קלארין

השניים נחטפו ב-7 באוקטובר מקיבוץ ניר יצחק, יחד עם שלוש בנות משפחה נוספות, קלרה מרמן, אחותו של פרננדו ובת זוגו של לואיס, ואחותה גבריאלה ליימברג ובתה מיה, בת ה-17. השלוש שוחררו בעסקאות החטופים במהלך ההפוגה בחודש נובמבר.

"אחרי ארבעה חודשים, שני חטופים ארגנטינאים שוחררו על ידי הכוחות הישראליים", נכתב בעמוד הבית של האתר "לה נאסיון" כשבאתר "קלארין" תיארו זאת כ"מבצע מפתיע" לשחרורם.

עמוד הבית של La Voze. צילום מסך מ-La Voze, צילום מסך
עמוד הבית של La Voze/צילום מסך, צילום מסך מ-La Voze

השחרור של השניים ממבצע ברפיח התרחש כשבוע לאחר ביקורו בישראל של נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, שבמהלכו הבטיח להעביר את השגרירות לירושלים וקרא לראש הממשלה בנימין נתניהו ולנשיא יצחק הרצוג לשחרר את יתר החטופים הארגנטינים. בין החטופים הנוספים עם אזרחות ארגנטינאית המוחזקים בעזה הם בני משפחת ביבס.

ביקור נשיא המדינה בוזי הרצוג ונשיא ארגנטינה חאבייר חררדו מיליי בקיבוץ ניר עוז. מעיין טואף, לשכת העיתונות הממשלתית
מיליי והרצוג בסיור בקיבוץ ניר יצחק, בשבוע שעבר/לשכת העיתונות הממשלתית, מעיין טואף

"אנחנו מגנים בחריפות את פעולות הטרור של ארגון הטרור חמאס, ואנחנו ממשיכים בסולידריות שלנו הסולידריות כלפי העם ומדינת ישראל, וממשיכים בתמיכה שלנו לזכותה הלגיטימית של ישראל להגנה עצמית", אמר מיליי במהלך סיור שערך עם הרצוג בניר יצחק בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully