וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לתקשורת הזרה: "לא יודע למה ביידן התכוון כשאמר שהפעולה בעזה 'מוגזמת'"

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 18:20

רה"מ סיפר בריאיון בפוקס ניוז כי טרם שוחח עם הנשיא האמריקני, לאחר שמתח ביקורת על הפעולה בעזה. בתוך כך, ב"וושינגטון פוסט" דווח כי יועציו של ביידן מפצירים בו להיות יותר ביקורתי בפומבי כלפי נתניהו. "הם כבר לא רואים בו כשותף פרודקטיבי עם השפעה"

נתניהו: "כניעה לדרישות חמאס לא תביא לשחרור החטופים - אלא לטבח נוסף"/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) כי אינו יודע למה נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן התכוון כשאמר שהפעולה בעזה "מוגזמת". נתניהו סיפר בריאיון בפוקס ניוז כי הוא לא שוחח עם הנשיא האמריקני מאז התבטאויותו. במקביל, עיתון ה"וושינגטון פוסט" דיווח כי ביידן ויועציו קרובים לנקודת שבר מול נתניהו.

לכל העדכונים על המלחמה

על פי הדיווח, התסכול הגובר נגד נתניהו הוביל את יועציו של ביידן להפציר בו להיות יותר ביקורתי באופן פומבי כלפי ראש הממשלה. "הם כבר לא רואים בנתניהו כשותף פרודקטיבי עם השפעה", נכתב בוושינגטון פוסט. "עם זאת, ביידן לא היה מעוניין למתוח ביקורת על נתניהו באופן פומבי עד כה".

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, ראש הממשלה בנימין נתניהו. יונתן זינדל/פלאש 90, Anna Moneymaker/Getty Images, עיבוד תמונה
ביידן נתניהו/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90, Anna Moneymaker/Getty Images

בהמשך הריאיון בפוקס ניוז הוסיף נתניהו כי "הטבח של 7 באוקטובר מקביל ל-20 פעמים אסון התאומים ביום אחד, כאילו שרצחו, שרפו וערפו את ראשיהם של 50 אלף אמריקנים ו-10 אלף נוספים נחטפו. מה ארצות הברית הייתה עושה אם היא הייתה במצב הזה? התגובה שלה הייתה עוצמתית בדיוק כמו של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully