וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטיס רקטה למפעל רפאל - וגדל לנתח כיפות ברזל": הובא למנוחות הטייס שנהרג בהתרסקות במגידו

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 17:55

אילן פפיני בן ה-61 התרסק עם מטוסו לאחר שהתנגשה בו ציפור, הוא הובהל במצב קשה לבית החולים העמק, ובהמשך נקבע מותו. "הוא היה מהנדס אוירונאוטיקה ומתכנת מוכשר", ספד לו אחיו, "אם נגזר עליו למות - אז לפחות כשעשה את מה שאהב יותר מכל"

בווידאו: שניים נפצעו אנוש וקשה בהתרסקות מטוס קל בצפון, אחד איבד את הכרתו/מד"א

אילן פפיני, הטייס בן ה-61 שנהרג לאחר שהתרסק שלשום (שישי) עם מטוסו במגידו שבעמק יזרעאל, הובא למנוחות. "יכולתי לכתוב רבות על זה שהיה מהנדס אוירונאוטיקה ומתכנת מוכשר", ספד לו אחיו, שסיפר שמטוסו התרסק לאחר שהתנגשה בו ציפור.

"הוא היה מכור לתעופה. בגיל 16 הוא העיף רקטה שנחתה בתוך מפעל רפאל, וכשגדל ניתח מערכות כיפת ברזל, סקאדים וטילי אוויר וקרקע", סיפר האח. "אם נגזר עליו למות - אז לפחות כשעשה את מה שאהב יותר מכל".

פפיני נפצע קשה בהתרסקות, ולאחר שהובהל לבית החולים העמק שבעפולה, נקבע מותו. חובש מד"א שהגיע למקום, אמיר אלישע, סיפר כי ראה את פפיני שרוע על הקרקע כשהוא מעורפל הכרה. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים", שחזר. "הרדמנו, הנשמנו ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא ויציב".

זירת התרסקות מטוס קל סמוך למגידו. 9 בפברואר 2024. מד"א
זירת התרסקות מטוס קל סמוך למגידו. 9 בפברואר 2024/מד"א
התרסקות מטוס קל על אדמות עמק יזעראל, כתוצאה מהתנגשות בציפור. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התרסקות מטוס קל על אדמות עמק יזעראל, כתוצאה מהתנגשות בציפור/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני תשעה חודשים גבר בן 54 נהרג ואדם נוסף נפצע קשה בהתרסקות מטוס קל בשטח פתוח צפונית למחנה יפתח, ליד ראש פינה. הגבר שנהרג הוא טל בן יוסף תושב היישוב בית חשמונאי. פרמדיקים ממסוק מד"א שנחתו בזירת האירוע העניקו טיפול רפואי לשני הנפגעים שנלכדו מתחת למטוס. פצוע אחד הגיע לבית החולים זיו שבצפת והוכנס לחדר טראומה, ולאחר מכן הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

המשטרה עדכנה כי הטייס דיווח לרשות שדות התעופה על נחיתת אונס - ולאחר מכן הקשר עמו נותק. שוטרי המחוז הצפוני החלו בסריקות באזור ואיתרו את המטוס. כוחות המשטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות.

יו"ר ועד בית חשמונאי, אודל אביטן, כתב לחברי הקהילה בעקבות התאונה: "אנו המומים, כואבים ושבורי לב עם היוודע דבר מותו של טל בן יוסף. טל היה איש משפחה למופת, חבר בוועד המקומי ואיש אהוב בקהילה והוא יחסר לנו מאוד. אנו משתתפים בצער המשפחה והחברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully