וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ופצוע קשה בהתרסקות מטוס קל בצפון

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 20:19

טייס דיווח לרשות שדות התעופה על נחיתת אונס - ולאחר מכן הקשר עמו נותק. המשטרה ומסוק מד"א הגיעו למקום ואיתרו את המטוס, תחתיו היו לכודים שני הפצועים, ולאחר מכן נקבע מותו של אחד מהם. כוחות המשטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות

בווידאו: שניים נפצעו אנוש וקשה בהתרסקות מטוס קל בצפון, אחד איבד את הכרתו/מד"א

גבר בן 54 נהרג היום (שני) ואדם נוסף נפצע קשה בהתרסקות מטוס קל בשטח פתוח צפונית למחנה יפתח, ליד ראש פינה. הגבר שנהרג הוא טל בן יוסף תושב היישוב בית חשמונאי. פרמדיקים ממסוק מד"א שנחתו בזירת האירוע העניקו טיפול רפואי לשני הנפגעים שנלכדו מתחת למטוס. פצוע אחד הגיע לבית החולים זיו שבצפת והוכנס לחדר טראומה, ולאחר מכן הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

המשטרה עדכנה כי הטייס דיווח לרשות שדות התעופה על נחיתת אונס - ולאחר מכן הקשר עמו נותק. שוטרי המחוז הצפוני החלו בסריקות באזור ואיתרו את המטוס. כוחות המשטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות.

יו"ר ועד בית חשמונאי, אודל אביטן, כתב לחברי הקהילה בעקבות התאונה: "אנו המומים, כואבים ושבורי לב עם היוודע דבר מותו של טל בן יוסף. טל היה איש משפחה למופת, חבר בוועד המקומי ואיש אהוב בקהילה והוא יחסר לנו מאוד. אנו משתתפים בצער המשפחה והחברים".

טל בן יוסף ההרוג בהתרסקות מטוס קל סמוך לשדה התעופה מחניים ליד טובא זנגריה 15 במאי 2023. באדיבות המשפחה
טל בן יוסף, ההרוג בהתרסקות המטוס הקל/באדיבות המשפחה
התרסקות מטוס קל בצפון, שניים נפצעו אנוש וקשה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת ההתרסקות, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המטוס שהתרסק הבוקר בגליל העליון 15 במאי 2023. ללא, אתר רשמי
המטוס הקל שהתרסק/אתר רשמי, ללא

תאונת המטוס אירעה במהלך פיזור פיתיונות נגד כלבת, במסגרת פרויקט של רשות הטבע והגנים ומשרד החקלאות. פרויקט זה מהווה את המרכיב המרכזי במאבק נגד התפשטות המחלה בישראל, שרובה פוגעת באזור הצפון. מדובר בחיסון שמיועד לשועלים ותנים, שניתן באמצעות פיזור פיתיונות שמכילים את החומר המחסן ומושלך מכלי טייס קלים. בשנת 2001, נהרגו שני בני אדם בהתרסקות מסוק ליד מצוק ארבל שבגליל התחתון, בעת שעסקו בפיזור פיתיונות אלו.

בחודש שעבר בן 63 נהרג בהתרסקות מסוק אזרחי בשטח פתוח בסמוך לשכונת קריית השרון בנתניה. ההרוג, עומר לרר מבית חנניה, הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, היה בעל ותק של יותר מ-40 שנים בתחום הטיסה האזרחית וטס בחיל האוויר, אל על וישראייר. עשור לפני התאונה הקטלנית, ניצל מהתרסקות מטוס קל בשדה פתוח סמוך למושב בו הוא מתגורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully