וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטקאית המואשמת בהונאה מפרסמת תמונות עירום: "קודם גנבה לי את הכסף. עכשיו את הלב!"

26.2.2024 / 0:07

פוליטיקאית מצ'ילה הנחקרת בגין גניבת כספי משלם המסים נענתה לבקשת העוקבים שלה ברשתות החברתיות ופתחה עמוד באתר המתחרה של OnlyFans, שם היא משתפת תמונות נועזות

מתוך הקמפיין של קמילה פוליצי/camilapolizzi

פוליטיקאית מצ'ילה שהואשמה בעבירות הונאה ונחקרת בימים אלה בחשד לגניבת כספי משלם המסים החליטה כנראה שאין לה כבר מה להפסיד, נענתה לבקשת העוקבים שלה באינסטגרם ופתחה עמוד באתר למבוגרים שדומה ל- OnlyFans שם היא משתפת את בוחריה בתמונות חושפניות שלה.

קמילה פוליצי בת ה-35 פתחה חשבון בפלטפורמת Arsmate (הגרסה הצ'יליאנית ל-OnlyFans) שם היא גורפת כסף ממכירת תמונות אינטימיות שלה, לאחר דרישת העוקבים שלה, שכנראה פחות נפגעו מהמעילה בה היא חשודה ושבגללה היא נמצאת כעת במעצר בית.

לפוליצי, שהתמודדה בעבר לראשות העיר קונספסיון שבביו ביו, צ'ילה, יש עמוד אינטסגרם עם 100 אלף עוקבים שם היא כבר נוהגת לשתף תמונות שפחות ראויות למעמדה, כמו למשל תמונות שלה בביקיני. כשהתבקשה לשתף ולחשוף יותר, היא לא היססה ופתחה חשבון באתר שמאפשר לה גם להרוויח מזה כסף. היא אפילו סיפרה על העמוד הנועז שלה באינסטגרם וכתבה: "מהיום אעלה תוכן רק בחשבון ה-Arsmate הפרטי שלי". בוחריה שירצו לבחון את כל המצע שלה יצטרכו לשלם 24 דולרים לחודש עבור מנוי. מאז ההודעה היא צברה מאות מנויים.

ההחלטה שלה עוררה כמובן סערה ברשת כשרבים טענו שבמקום לנצל את מעצר הבית שלה כדי לעשות משהו טוב למען הקהילה, היא מנסה להרוויח כסף מהצד. אחרים לקחו את זה בהומור: "היא קודם גנבה לי את הכסף. עכשיו את הלב!", כתב אחד ואחר הוסיף: "היא מועלת בחיי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

פוליצי נמצאת בחקירה בגין מעורבותה לכאורה בהעברת כספי משלמי המסים מקופת ממשלת ביו ביו לקרן En Ti. הפוליטיקאית וארבעה חשודים אחרים, כולל בן זוגה לשעבר, הואשמו בעבירות של הונאה, גניבת זהות, זיוף מסמכים ציבוריים, שימוש זדוני במסמכים האמורים, הלבנת הון והונאת משרד האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully